- 08. 08. 2016 -
1. dan:
Ljubljana - Passo di Mauria - Valle di Cadore: "Lorenzago - Lago Centro - Pieve - San Vito" - Cortina d' Ampezzo -
Passo Tre Croci - Lago di Misurina - Cortina d' Ampezzo - Passo Falzarego - Passo Valpalora - Alta Badia - St. Martin in Thurn -
passo Erbe - Villnößtal: "St. Magdalena" (395 km)

Opis poti: Na pot se odpravimo ob 6:20 (stanje števca 112.347 km), in sicer ob Dolenjski železnici, desno na Peruzzijevo in na gorenjsko AC do izvoza Kranjska Gora. Ob 7:37 dotočimo bencin za 16,05 EUR potem pa nadaljujemo čez Rateče v ITALIJO. Na koncu Trbiža zavijemo na AC, katero zapustimo v Tolmezzu (5,10 EUR) ob 8:35, potem pa nadaljujemo po cesti SS52 v smeri Ampezzo, S. Lorenzo, Forni di Sopra, ter kmalu prečkamo prelaz PASSO DI MAURIA (1295 m), ki je meja med Videmsko in Bellunsko pokrajino. Naš prvi postanek pa naredimo v dolini CADORE, in sicer v kraju LORENZAGO ob 10:00 – ogledamo si cerkev ter se sprehodimo čez trg, potem pa pot nadaljujemo, levo na cesto SS51, ter dol do jezera LAGO CENTRO (10:30), ki je središče doline Cadore. Ob jezeru so ravno kosili travo, tako da kmalu nadaljujemo gor v PIEVE do cerkve sv. Martina, ki si jo ogledamo (11:03). Pot nadaljujemo in pred nami se prično vzpenjati tritisočaki, prav zaradi tega – lepote hribov se ustavimo v SAN VITO (11:30) potem pa nadaljujemo naprej v CORTINA D' AMPEZZO (12:07) – samega kraji si zaradi precejšnje gneče ne ogledamo, si pa vzamemo čas za panoramski krog, in sicer nadaljujemo čez prelaz PASSO TRE CROCI (1809 m) do turistično zelo obleganega jezera LAGO DI MISURINA (po cesti SS48) in na križišču nazaj na SS51 v CORTINA D' AMPEZZO (13:20), ko krog sklenemo nadaljejemo naprej po SS48 do prelaza PASSO FALZAREGO (2105 m) 13:53, tu zavijemo desno na prelaz PASSO VALPALORA (2197 m), kjer ob 13:57 naredimo tudi krajši postanek, da se naužijemo lepot gora. Ker nam je pričelo že počasi kruliti po želodčkih se odločimo, da si poiščemo kosilo. Le-to najdemo ob 14.38 v znani ALTA BADIA, kjer si za 15 EUR privoščimo že zasluženi kosilo. Ob 15:01 pot nadaljujemo na SS243 mimo Badia Abtei, La Valle, do ST. MARTINa IN THURN (15:37), tu zavijemo levo mimo graščine na prelaz PASSO ERBE (2006 m) 16:17, potem pa nadaljujemo dol v našo obljubljeno deželo – VILLNÖßTAL, čez Coll proti sv. Petru, kjer zavijemo levo in končno prispemo v "ST. MAGDALENA" (17:17 po prevoženih 395 km). Po nastanitvi v našem začasnem domovanju se ob 18:00 odpravimo v bližnjo trgovino (4,53 EUR) ter do cerkvice sv. Magdalene – ki je zelo znan in pogost motiv Ravensburger-jevih sestavljank. Seveda za pravljični pogled bi bilo treba iti višje, a to postimo za druge dni. Ob 19:52 se vrnemo »domov« in k večerji in počitku, za nami je bil zelo lep a tudi naporen dan.

ob poti

ogled jezera Lago di Piebe di Cadore

in že nadaljujemo

do cerkve Žalostne Matere Božje v župniji sv. Martina

in že se vzpenjamo proti lepotam gora

Postanek v San Vito

potem pa nadaljujemo - desno skupina Marmarole, pred nami pa že skoraj Cortina d'Ampezzo

Cortina d'Ampezzo s Kristalno skupino

nadaljujemo na prelaz Tre Croci

smo na vrhu prelaza, kjer ni prav nobenega prostora za kakšen avto ob cesti

in spust do prav tako obleganega jezera Misurina s Tri Cimami v ozadju

pot nadaljujem v dolino in se vrnemo nazaj v Cortina d'Ampezzo

Cortina d'Ampezzo

tu zavijemo desno in naprej

prelaz Falzarego

prelaz Valparola

in spust v Alta Badia

kosilo

in nadaljevanje poti po dolini Badia

ST. MARTIN IN THURN

pri muzeju se samo za kratek čas ustavimo