- 30. 05. 2015 -
Bled - 2. dan za MAGNIFICAT

Opis poti: Od doma se odpravimo ob 13.00, in sicer čez Vič in pri Brdo na Gorenjsko AC, katero zapustimo v Lescah. Pri odcepu za Šobec prične deževati in na BLED prispemo v pravo močno nevihto ob 13.45. Najprej parkiramo na glavnem parkirišču in v parkirno uro pričnemo metati kovance za 2 EUR (ker smo želeli parkirati do 20.00) nam ura javi, da je omejitev (po 5-ih kovancih le 240 min), pritisnemo rdečo tipko, in nazaj dobimo 10 EUR ... med tem se je še bolj ulilo in dve članici peljemo pred cerkev sv. Martina na Bledu, potem pa z avtom na pokopališče, kjer končno parkiramo ... spet se je močno ulilo ... potem pa je deževje ponehalo in posijalo je sonce. Cerkev sv. Martina - 2. dan za Magnificat - pričetek ob 14.00 (oz zaradi parkiranja ob 14.15 z zamudo) - uvodni del in pozdravni nagovori, potem zanimivo predavanje, ob 16.00 slovesna sveta maša, ki jo je daroval ljubljanski nadškof Stanislav Zore, ob 17.30 odhod s pletnjami na otok, kjer smo imeli slovesne večenice, ki so jih vodile sestre Uršulinke, še pete litanije, ter pogosttev, potem pa se s pletnjami vrnemo nazaj. Za konec še obisk svojcev na pokopališču, potem pa proti domu, kamor bo zelo bogadem popoldnevu prispemo ob 21.00.

ob poti

župnijska cerkev sv. Martina na Bledu

2. dan za MAGNIFICAT

predavanje

slovesna sveta maša

po zaključku procesija do jezera

vožnja - romanje s pletnjami na otoček

ker smo bili še dovolj zgodnji - prvi - se ustavimo še pri Lurški Mariji na otoku

in že smo pri Mariji na otočku

Slovesne večernice

pogostitev in prosto za druženje

potem pa še pozvonit in na zvonik

in že se s pletnjami vračamo nazaj

"kopno"

še na pokopališče

www.NaIzletu.Si ™ JASLICE REKE, JEZERA, SLAPOVI, IZVIRI, IZLIVI ... JAME PARKI (NARAVNI, ZOO ...) GRADOVI CERKVE KRAJI IZLETI po datumu KORISTNE INFORMACIJE ŽIVALI, ki smo jih srečali DRŽAVE - kje smo že bili Velikost strani se spreminja s tipko Ctrl + (za večjo) in Ctrl - (za manjšo sliko) - vse slike so last www.NaIzletu.Si ™... - ... vse pravice pridržane - © in ® www.NaIzletu.Si ™