- 08. 03. 2015 -
Tabor

Opis poti: Popoldne ob 14.00 se odpravimo na pot - po gorenjski AC do izvoza Tržič - Podvin, kjer AC zapustimo in nadaljujemo proti Kropi, kmalu zavijemo levo v kraj Podtabor in po makedamu prispemo v TABOR do Žalostne Matere Božje, najprej se sprehodimo do cerkve, potem pa izvemu, da se pobožnost križebega poto na prične ob 15.00 temveč ob 15.30. Potem se sprehodimo čez vas mimo vseh treh kapelic. Nazaj grede pa srečamo župnika ter prijetno pokramljamo. Ogledamo si cerkev in sliko, ko jo je naslikala Ivana Kobilca. Ob 15.30, pa se prične pobožnost križevega pota. Pri drugi postaji je nekaj zaropotalo in iz strehe je padla v žleb in potem zbežala prestrašena podlasica, ki jo je pregnalo glasnost zvoćnikov. Po zelo lepi pobožnosti se odpravimo še k sveti maši. Ob približno 17.00 pa nadaljujemo čez Gobovce, Prezrenje, Brezovico, Kropo na JAMNIK, kjer se še sprehodimo do cerkve sv. Primoža. Vračamo se čez Podblico, Nemilje, Zgornjo in Spodnjo Besnico do Kranja, potem pa na AC in proti domu, kamor prispemo malo pred sedmo zvečer.

TABOR

sprehod čez vas

ogled cerkve

in že nadaljujemo

JAMNIK

sv. Primož

med potjo

www.NaIzletu.Si ™ JASLICE REKE, JEZERA, SLAPOVI, IZVIRI, IZLIVI ... JAME PARKI (NARAVNI, ZOO ...) GRADOVI CERKVE KRAJI IZLETI po datumu KORISTNE INFORMACIJE ŽIVALI, ki smo jih srečali DRŽAVE - kje smo že bili Velikost strani se spreminja s tipko Ctrl + (za večjo) in Ctrl - (za manjšo sliko) - vse slike so last www.NaIzletu.Si ™... - ... vse pravice pridržane - © in ® www.NaIzletu.Si ™