- 27. 09. 2014 -
Križeška Vas - Vrh sv. Miklavža - Katarija - Gora pri Pečah - Peče - Zgornje Koseze - Mošenik - Sveti Andrej

Opis poti: Na pot se odpravimo popoldne po kosilu, in sicer ob Dolenjski cesti do Rudnika in naprej po Štajerski AC do izvoza Šentjakob. Nadaljujemo v smeri Litije mimo Brinja, Beričevega, Dola, Kleč v Dolsko do sv. Helene, kjer nadaljujemo gor mimo Klopce, Vrh pri Dolskem, Zagorica pri Dolskem do KRIŽEVSKE VASI, na našo veliko srečo je cerkev sv. Križa ravno odprta, saj so jo krasili za nedeljsko sveto mašo, tako, da si jo lahko ogledamo, imeli pa smo tudi vodeno razlago. Prijazna krasilka nas usmeri na Buven, kjer naj bi bil lep razgled na kamniško-savinjske alpe, a po strmi cesti pridemo le do dveh hiš in slabo vidnim alpam. Vrnemo se nazaj do cerkve in nadaljujemo po glavni cesti v Veliko Vas, Zalog pri Kresnicah, Spodnji Prekar, Hrib nad Ribčami. Tu zavijemo gor, levo v 16 % klanec in kmalu v Katriji še višje levo v klanec na VRH SVETEGA MIKLAVŽA, čez vas nadaljujemo do cerkve sv. Miklavža. Ker je okoli cerkve precej zaraščeno, si razgled najdemo spodaj v vasi. Nadaljujemo nazaj v KATRIJO do kapelice in glavno cesto prečkamo ter mimo Dešna mimo planinske koče nadaljujemo v Štance Laze (ker smo uporabljali nov lokalni zemljevi občine Moravče, 2013) in kjer so tudi KOZJE STEZICE vrisane kot normalno prevozne ceste nadalujemo po cesti mislič, da je le malo razrita zaradi padavin ... vendar je bila "cesta" v katastrofalnem stanju celo pot do sv. Florjana - GORA PRI PEČAH (šele pozneje v Atlasu Slovenije ugotovimo, da smo vozili po kolovozu (pešpoti), ki ni primerna vožnji z avtomobilom) No do sv. Florjana smo vseeno prišli, in ni nam bilo žal, saj je bil lep razgled. Sputsimo se v vas, kjer kmalu prispemo na vozen makedam, kmalu za tem pa tudi na asfalt. Potem ob Veilii vodi nadaljujemo v PEČE do sv. Andreja, še postanek v ZGORNJIH KOSEZAH sv. Štefana smo žal zgrešili, pa kapelica v MOŠENIKU potem pa v Ples in Zgornjo Dobravo, ter v Drtijo, kjer cerkev prenavljajo. Že smo v Moravčah, ter čez Krašce. Zadnji postanek naredimo pri SVETEM ANDREJU, potem pa čez Goričico mimo Studenca v Krtino in na AC ter proti domu.