- 26. 07. 2014 -
Marija Bistrica - Bistrica ob Sotli - Bizeljsko - Pišece

Opis poti: Kljub napovedani gneči se malo pred poldnem odpravimo na pot, in sicer po dolenjski AC ter prek mejnega prehoda Obrežje na Hrvaško, še na naši strani pred mejo naletimo na tablo - gneča 15 km, takoj čez mejo in cestnisko postajo pa gneča 8 km - no na meji je bilo pred nami 5 avtomobilov, to pa je bila VSA gneča. Takoj, ko prečkamo mejo nadaljujemo po hrvaški AC (1 EUR) proti Zagrebu in naprej smer Varaždin. AC zapustimo pri izvozu smer Marija Bistrica ter naprej po lokalni cesti (zaradi obvoza): Belovar, Adamovec, Moravče, Podgorje Bistričko in končno ob 14.00 prispemo v MARIJO BISTRICO - hrvaško romarsko Božjo Potno središče. Ker je bila cerkev nabito polna se najprej odpravimo na Kalvarijo, nato pa še v cerkev k BISTRIŠKI MARIJI. Ob približno 15.10 pot nadaljujemo v Zlatar Bistrico, Poznanovec, Zabok, Klanjec in po obvozu v Kumrovac potem pa čez drugi mejni prehod prispemo v BISTRICO OB SOTLI. Najprej se lačni zaustavimo v tamkajšnji gostilni Šempeter ter z užitkom zaužijemo zelo dobro kosilo. Vmes približno ob 17.15 se je razvilo močno neurje (veter in dež) a našega hranjenja to ni zmotilo ... po nevihti nadaljujemo na BIZELJSKO do cerkve, potem pa naprej v PIŠECE najprej na pokopališče, nato pa čez vas na grad Pišece, kjer se ob 20.30 vživimo v zelo lep koncert (Haydn, Mozart in Beethoven). Ob 22.15 (po koncertu) se čez Globoko in Brežice po dolenjski Ac vračamo proti domu, kamor prispemo ob 23.30. Za nami pa je zelo lep in bogat dan.

hrvaško romarsko središče - MARIJA BISTRICA

vzpon na Kalvarijo

zanimivo doživetje in način češčenja Marije na Hrvaškem

Klanjec - pogled na grad Podsredo

Bistrica ob Sotli - tik čez mejo

zelo dobro kosilo pri ŠEMPETRU

med kosilom sta se močan veter in dež umirila ter smo nadaljevali pot

sv. Peter

BIZELJSKO

pokopališče v Pišecah

grad PIŠECE

sledi voden ogled po gradu

ob 20.30 pa zelo lep KONCERT na gradu PIŠECE

po odmoru in pokušnji rumenega muškata sledi drugi del koncerta

potem ob 22.15, po koncu koncerta pa proti domu.