- 23. 02. 2014 -
Bled

Opis poti: Na pot se odpravimo ob 13.30, in sicer na končni 20-ke poberemo še četrtega člana in že se peljemo po gorenjski AC do izvoza za Bled, čim AC zapustimo naletimo na zanimiv prizor - nepopisno gnečo - skoraj stoječo koloni iz smeri Bleda proti Ljubljani in to ob 14.30 ... Proti Bledu pa niti ni bilo kolone. No to je bil zadosten razlog, da parkiramo na pokopališču na BLEDu, ter se najprej odpravimo na pokopalčišče k sorodnikom in znancem ... potem pa k Šmonu na WC in gor do cerkve, ter dol do jezera in na dvourni sprehod okoli jezera. Nismo pričakovali še kar zimskih razmer - sneg, ter pa veliko polomljenih dreves. Med potjo smo srečali tudi par znanih: Jureta Seška z Radia Ognjišče - z družino, novinarko Naša Družina z družino, pa še kakšen znan obraz se je našel v množici sprehajalecev okoli jezera. Ob cesti pa stoječa kolona avtomobilov. Ko smo bili pri Vila Bled smo opazli en rdeč avto s celjsko registracijo, ta nas je ves čas hoje proti Toplicam spremljal ... on po cesti, mi pa peš okoli jezera, torej se je kolona vozil premikala zelo zelo počasi. Krog zaključimo in ob 17.00 smo pri avtu (na pokopališču). Nazaj se vračamo čez Gorje in Jesenice ter po AC proti Ljubljani. In tik pred izvozom za IG prehitimo naš CE-avto, ki smo ga spremljali na Bledu ... (mi smo zagotovo hodili še 40 min, ko se je on peljal mimo) ... Za nami je bil zelo lep popoldne, sledi skromna a zaslužena večerja.

pokopališče na Bledu

cerkev sv. Martina na Bledu

in že smo na dvournem sprehodu okoli jezera

teloh, zraven pa pravo razdejanje polomljenih dreves