- 17. 11. 2014 -

Opis poti: Tokrat se odpravimo namensko v gostilno ČAD, saj smo bili "baje" izžrebani, da prejmemo nagrado in kosilo. Na pot se odpravimo peš - ob 8.30, ob Dolenjski železnici, čez Karlovški most, po vozni in planinski poti na grajsko planto. Dol na Reber, čet Stari trg, prek Čevljarskega mostu do Kongresnega trga, mimo Parlamenta v Krajinski park Tivoli, ter ob 9.55 prispemo v gostilno ČAD, kjer se prične predstavitev podjetja "1. EVRONA" - najprej dobimo plišastega kužka, po predstavitvi ter klasičnemu kosilu (ne ČAD-ovem) pa vsak prejme še darilni set Aloe Vera in parfum - vrednost dobljenega presega 150 EUR. Sicer malo razočarani, ker ni bilo čevapčičev, a vseeno zadovoljni zaradi nagrad, se po končanem dogodku vračamo domov po isti poti, le da po nadaljujemo po Cankarjevi, Čopovi mimo Stolnice in Študentovski na grajsko planto, potem pa po isti proti domu, kamor polno obloženi prispemo ob 15.05. Za nami pa je zanimiv dan.

ob poti

po vozni poti

Plečnikove Šance

Krajinski park TIVOLI

po predstavitvi se polno obloženi daril vračamo

www.NaIzletu.Si ™ JASLICE REKE, JEZERA, SLAPOVI, IZVIRI, IZLIVI ... JAME PARKI (NARAVNI, ZOO ...) GRADOVI CERKVE KRAJI IZLETI po datumu KORISTNE INFORMACIJE ŽIVALI, ki smo jih srečali DRŽAVE - kje smo že bili Velikost strani se spreminja s tipko Ctrl + (za večjo) in Ctrl - (za manjšo sliko) - vse slike so last www.NaIzletu.Si ™... - ... vse pravice pridržane - © in ® www.NaIzletu.Si ™