- 27. 06. 2013 -

Opis poti: Na pot se odpravimo ob 15.00, in sicer mimo Strelišča, kjer v nabiralnik oddamo pošto za MS škofa, ki ima jutri rojstni dan. Nadaljujemo čez Karlovški most ter po vozni ter planinski poti mimo Plečnikovih Šanc na Ljubljanski grad. Pred gradom opazimo precej nervoznega policaja, ki usmerja promet, potem pa nadaljujemo mimo stolpa Strelcev na grajsko dvorišče, med tem pride policijsko spremstvo v grajski drevored ... sami pa se podamo na razgledno ploščad ... a na presenečenje (tik preden stopimo na stopnico) nas zaustavi varnostnik: "samo moment" ... takoj za tem nas pozdravi predsednik Borut Pahor in mimo po okroglem stopnišču od vzpenjače na razgledno ploščad prikoraka cela japonska delegacija s princem in princeso Akishino ... mi pa za njimi (le, da jih počakamo na desni strani od razglednme ploščadi ... ko pa oddijo na grajski stolp, pričnemo z ogledom Ljubljane ... Počakamo, da delegacija odide, potem pa nadaljujemo dol po Študentovski stezi, čez Tržnico do Ribje brvi, ter ob Ljubljanici čez Hribarjevo nabrežje in Breg, čez Karkovski nasip, kjer jo prečkamo. Potem pa ob Grudnovem nabrežju do Špice, čez Haldnikovo brv v Botanični vrt in ob Ižanski cesti proti domu. Mladih račk, katere smo pravzaprav šli gledat nismo videli, smo imeli pa kljub temu zelo pestro popoldne. Domov se vrnemo ob 17.15.

ob poti

čez Karlovški most

vozna pot

po planinski poti

Plečnikove Šance

Ljubljanski grad

predsednik Borut Pahor z japonsko delegacijo (princ in princesa Akishino)

delegacija na grajskem stolpu

in že se peljejo čez Zmajski most in po Resljevi, ter zavijajo proti RTV-ju

mi pa se spuščamo po Študentovski stezi