- 17. 11. 2013 -
Gora nad Zabreznico - Vrba - Brezje

Opis poti: Na pot se odpravimo ob 13.45, in sicer po gorenjski AC do izvoza za Golnik ter naprej čez Mlako, Tenetišče in mimo Goriče na Golnik na obisk. Ob 15.00 pa nadaljujemo naprej čez Senično, Križe mimo Pritave proti Tržiču in naprej proti AC nadaljujemo do izvoza za Bled tu zavijemo desno prek Vrbe v Breznico, desno v Zabreznico in pred Selom pri OŠ parkiramo avto. Nadaljujemo mimo šole po stopnicah v vas ... in potem gor do pašnika ter naprej na GORO NAD ZABREZNICO do sv. Lovrenca ... ker za ograjo nadaljujemo desno namesto, da bi šli okrog levo po pašniku nas pričala zelo strma pot navzgor potem sledijo stopnice in po dobre pol ure dihanja smo pri sv. Lovrencu. Razgled je bil vremenu primeren, čeprav mora biti ob lepem vremenu veličasten. Pogled na Bled in širšo okolico. Celo Jamnik se je slutil. Imamo srečo, saj je cerkev odprta, in smo si jo lahko ogledali. Dol se že v napol mraku vračamo po stopnicah do koče, ob njej desno in dol čez pašni. Kot zanimivost Gora nad Zabreznico spada še v Kamniško-Savinjske alpe, na drugi strani pa jo potok Završnica loči od Karavank. V skoraj temi se ob 17.00 čez vas spustimo do avta in nadaljujemo nazaj v VRBO do sv. Marka ter na AC. Zadnji postanek naredimo še pri Mariji Pomagaj na BREZJU, potem pa na AC in proti domu, kamor prispemo ob 18.11.

ZABREZNICA - pogled na sv. Lovrenca s parkirišča OŠ

pot čez vas, ki pa je v zelo slabem blatnem stanju

pred ograjo pašnika

tu se odločimo narobe in nadaljujemo desno po širšem kolovozu naravnost, namesto po ozki potki levo po pašniku

pot se prične strmo vzpenjati

končno prispemo do lesenih stopničk, te se strmno vzpenjajo skoraj do vrha

pri tem znamenju zavijemo gor levo, namesto, da bi šli naravnost in položno prišli do cerkvice

potem se spustimo dol do cerkvice

SVETI LENART - GORA NAD ZABREZNICO - te cerkvice ni vrisane v nobenem zemljevidu

ob lepem vreme so vidi zelo daleč

še notranjost

še malo okrog

in že se spuščamo ... gor grede nismo imeli občutka, da je tako strmo

in že smo na koncu stopnic - na pričetku pašnika .... tu sedaj nadaljujemo desno mimo koče

in mimo križa levo proti vratom pašnika

in že smo na vaški poti

še mimo v vetru premaknjenem zvoniku