- 11. 04. 2013 -

Opis poti: Na daljši pohod se odpravimo ob 13.00, in sicer ob Dolenjski cesti v Botanilčni vrt. V treh dneh je polno novih rožic ter pa žab, želev in rib. Po ogledu nadaljujemo čez Hladnikovo brv do Špice in Ljubljanico prečkamo čez Hradetskega most. Nadaljujemo čez Krakovski nasip in Breg ter čez Čevljarski most na Gallusovo nabrežje in Stari trg, ter prek Rebra in Osojne poti na grajsko planoto. Dol na Streliško cesto in naprej po Zarnikovi ulici na Ambrožev trg. Čez Šempeterski most na Vrazov trg in po prenovljenem nabrežju do Materinskega mostu, ter naprej Ob Ljubljanici do Grablovičeve ulice na Očesno kliniko na obisk, kamor prispemo ob 14.50. Iz obiska se vračamo ob 17.30, in sicer po isti poti do Vrazovega trga, potem pa ob Petkovškovem nabrežju do Tromostovja, do Mestne hiše in pri Stolnici naletimo na godbo, in sicer obhaja stolniški župnik g. Jože Lap svoj 70-ti rojstni dan ... Mi pa nadaljujemo po Študentovski stezi na Ljubljanski grad. Domov se vračamo mimo Plečnikovih Šanc ter Orlovega vrha po Vozni poti, čez Karlovški most proti domu, kamor prispemo ob 19. uri.

BOTANIČNI VRT

ŽABE ... ŽELVE ...

Hladnikova brv in Špica

Vrazov trg

Materinski most

Nutrija

VELIKI ŽAGAR (samec desno in samica levo spodaj)