- 05. 10. 2013 -
DEKANIJSKO ROMANJE: Sveta Trojica v Slovenskih Goricah - Cerkvenjak - Mariazell

Opis poti:Toktra malo drugače. Zberemo se pred cerkvijo Marije Pomočnice na Rakovniku ob 5.45, ter se z avtobusom odpravimo na dekanijsko romanje. Najprej se ustavimo na Rudniku potem pa še na Igu ter že nadaljujemo nazaj proti Škofljici in po Štajerski AC. Prvi postanek naredimo na počivališču Tepanje ... potem pa nadaljujemo mimo Maribora in naprej deesno po Pomurski hitri cesti do izvoza Sveta Trojica. In že smo ob 8.30 v SVETI TROJICI v Slovenskih Goricah v cerkvi, kjer najprej izvemo vse o zgodovini cerkve in samostana. Sledijo slovesne pete litanije Matere Božje ter pa ogled samostanske kleti in pozdrav župana ter vinske kleti. Hkrati poteka degustacija vin. Po ogledu nadaljujemo v 6 km oddaljeni CERKVENJAK, kjer imamo ob 11.00 zgodnje kosilo pri "Antonu". Po obilnem kosilu približno ob 12.30 pa pot že nadaljujemo nazaj po Pomurski hitri cesti proti MB in potem po Štajerski AC ter prek Šentilja v Avstrijo in naprej gor proti Grazu ter potem navgor po avstrijski štajerski (smer Wels) v Kleinstübing zavijemi desno na hitro cesto do Bruck a.d. Mur, kjer hitro cesto zapustimo in po lokalni cesti nadaljujemo čez Kapfenberg, prelaz Seeberg in ob 15.30 prispemo na naš cilj v MARIAZELL. Največje romarsko središče v Avstriji. Takoj po pirhodu se odpravimo v Baziliko, kjer imamo pred Marijo slovesno sveto mašo. Po maši imamo še eno uro časa za osebno molitev, za ogled cerkve in spominke ... potem pa se zberemo pri avtobusih (treh) in se odpravimo proti domu. Vračamo se po isti poti do Šentilja in nazaj po Štajerski AC. Na Rakovnik prispemo malo pred 22.00 za nami pa je lep in duhovno bagat dan.

Sv. Jeronim pod Čreto

"Martinova vinska klet"

pogled s Cerkvenjaka

grad HRASTOVEC

... po "poplanskem počitku smo že v Avstriji"

Bruck am die Mur

Kapfenberg

proti prelazu Seeberg

in že smo v pokrajini Mariazell

pokopališče v Mariazell

bazilika MARIAZELL

slovesna sveta maša pred Marijo

po maši pa še malo po cerkvi na okrog

še na TIC in po spominke

pa še enkrat k Mariji

in že smo na avtobusu in na poti proti domu

konec Mariazella

še par anten in že se pribčižujemo Kapfenbergu