- 03. 01. 2013 -

Opis poti: Zvečer, ob 19.20 se namensko odpravimo v Ljubljano, slikat praznično razsvetljavo, a si še pred odhodom vzamemo časa za našega hišnega ljubljenčka. Potem pa na pot, in sicer ob Dolenjski cesti, čez Karlovški most in ob Karlovški cesti do tunela, čez Gornji in Levstikov trg na Šentjakobski most, na Krakovski nasip in nazaj na Breg, ob Ljubljanici po Hribarjevem nabrežju in čez Ribjo brv na Cankarjevo nabrežje, na Tromostovje in Prešernov trg. Ob Adamič-Lundrovem nabrežju na Mesarski most. Po Petkovškovem nabrežju nazaj na Prešernov trg, po Wolfovi na Kongresni trg in dol Na Hribarjevo nabrežje ... še enkrat na Prešernov trg in Tromostovje potem pa po Stritarjevi do Mestne hiše. Vračamo se čez Mestni, Stari in Levstikov trg do Arhiva, ter nazaj ob Karlovški in Dolenjski cesti. Domov prispemo natanko čez dve uri, ob 21.20, za nami pa je lep in prijeten večer.

ni ljubljenček, je pa občasni obiskovalec

na in smo že na poti - GORNJI TRG

Kongresni trg

Mestna hiša

Stari trg

pogled na brv in Dolenjska cesta