- 02. 03. 2013 -
Cerkniško jezero - Otok - Gorenje jezero - Žerovnica - Martinjak -
Planinsko Polje - Planina - Ravbarjev stolp - Hruševje - Slavinje - Razdrto

Opis poti: Na pot se podamo ob 13.10, in sicer pričnemo za Bežigradom in nadaljujemo po Ljubljanski obvoznici ter naprej po Primorski AC do izvoza Unec. Potem pa mimo Unca, Rakeka, Podskrajnika prispemo v Cerknico, kjer prek nCerkniščice zavijemo desno in nadaljujemo na CERKNIŠKO JEZERO, ki je naš prvi cilj ... gledat žerjave (baje jih je polno) ... polno je rac in labodov ... potem pa se zgodba o pticah konča ... polno je tudi vode, saj je jezero v vsej svoji lepoti ... Pot tako nadaljujemo ob jezeru na OTOK, potem pa čez GORENJE JEZERO, imeli smo srečo, saj je le 10 min pred nami plužil plug, sicer bi bila cesta še mnogo hujša ... in že naredimo postanek v ŽEROVNICI, pri sv. Pavlu. Potem v Grahovem prispemo na glavno cesto in že smo pri sv. Vidu v MARTINJAKU, do cerkve pač ne moremo saj je do nje pol metra celega snega ... tako, da pot nadaljujemo naprej ob jezeru nazaj v Cerknico, mimo Rakeka in Unca ter še naprej pod AC do gradu Haasberg, reke Unice na PLANINSKO POLJE, potem pa se zaustavimo še pri sv. Marjeti v PLANINI, pot nas vodi levo do RAVBARJEVEGA STOLPA, ki pa je zaradi snega tudi nedostopen ... tako, da prek serpentin prispemo v Postojno ter naprej po stari primorski cesti. Zaustavimo se pri sv. Danijelu v HRUŠEVJU, ter pa pri sv. Jedrt v SLAVINJE, vendar se tu sploh ne ustavimo, ker nimamo kje pustiti avta ... cesta pa je že samo po sebi dovolj ozka ... tako da nadaljemo še v RAZDRTO občudovat Nanos in srnjačka ... potem pa na AC in proti domu kamor prispemo ob 18.00. Za nami pa je čudovito popoldne.