- 01. 01. 2013 -
Stepani - Sv. Anton - Marezige - Babiči - Pomjan - Fijeroga - Župančiči - Škrline -
" Brič" - Krkavče - Padna - Korte - Nožed - Portorož - Strunjan

Opis poti: Na pot se odpravimo ob 10.15, in sicer po Dolenjski cesti, ter desno na Peruzzijevo, kjer se vključimo na AC in nadaljujemo proti Primorski. AC zapustimo na izvozu za Črni Kal, ter takoj zavijemo desno v STEPANI, kjer se zaustavimo in občudujemo razgled na Kraški Rob in Črni kal ter Tinijan na drugi strani ... po strmi in ozki cesti se spustimo v Rižano ter čez Cepke nadaljujemo proti Dekanom, kjer na prvem križišču zavijemo desno (smer Sveti Anton). Prečkamo reko Rižano in čez Vrtine pridemo na glavno cesto in k SVETEM ANTONU, cerkev je bila sicer odprta, a zastekljena ... pot nadaljujemo desno v MAREZIGE, kjer si v cerkvi sv. Križa ogledamo jaslice in zanimiv razgled pri spomeniku. Spustimo se v BABIČE, in na križišču nadaljujemo naprej v hrib (naravnost), ter se zaustavimo pri obnavljajoči cerkvici sv. Ivana ... sledi vzpon na POMJAN, kjer se zaustavimo na razgledni točki in že nadaljujemo desno v FIJEROGO, ter se spustimo dol v ŽUPANČIČE, tu pa nadaljujemo desno ob reki Rokavi. V ŠKRLINAH prečkamo reko Rokavo, cesta je - ni pa mostu - z avtom prebredemo reko (mogoče ne na najbolj prevoznem delu ... a uspešno pridemo čez in pot ndaljujemo čez most prek reke Dragonje proti "BRIČ"u, kljub temu, da smo na drugi strani Dragonje smo še vedno v SLOVENIJI; saj se na NOVEM BRIČU nahaja ogromen vinograd in vinska klet ... sprehodimo se od Dragonji, potem pa se vrnemo nazaj k Rokavi, to je bilo spet potrebno prebresti. Pot nadaljujemo naprej desno najprej ob Rokavi, čez 50 m pa že ob skupni Dragonji navzdol ... plan smo imeli, da bi se gor vrnili čez Koštabono ali Puče ... a kakšne drugi oznake kot za Supotski slap in slabega kolovoza nismo našli, tako da gor pridemo mimo oljarne in levo zavijemo k Krkavškem kamnu ... potem pa se zaustavimo še v KRKAVČAH, kjer si ogledamo vse jaslice ... pot nadaljujemo nazaj po glavni cesti, in zavijemo levo in za tem desno proti PADNI, od koder se spustimo v dolino reke Drnice. Tu zavijemo desno na glavno Šmarsko cesto in kmalu levo in gor po strmi in ozki cesti na KORTE. Potem pa proti Cetore ... na prvem odcepi zavijemo levo v NOŽED, kjer se nam odpre čudovit razgled na kompletne Sečoveljske soline ter Bernardin ... po precej ozki in strmi cesti se spudtmo v Lucijo, potem pa ob morju v PORTOROŽ, kjer v zavetju občudujemo morje ... že smo na glavni cesti proto Kopru. Naš zadnji postanek naredimo v STRUNJANU z ogledom jaslic in strunjanske Marije ... Ura je 16.45 ... in ob 17.40 po primorski AC prispemo domov ... za nami pa je čudovit pričetek leta.

ob poti po primorski AC

ŽUPANČIČI - reka Rokava z zanimivo strugo

zanimiva sestava novega BRIČa

reka DRAGONJA pod "BRIČ"em

ŠKRLINE in reka ROKAVA ... reko smo morali prebresti "z avtom" saj čez reko ni mostu