- 31. 10. 2012 -
7. obletnica www.NaIzletu.Si™
Hengsberg - Stainz - Ligist - Bärnbach - Maria Lankowitz

Opis poti: Ob praznovanju 7. obletnice, se na pot odpravimo ob 9.15, in sicer po Dolenjski cesti, kjer zavijemo desno na Roško cesto ter čez Fabianov most ter naprej mimo Ljubljanski žal in novega stadiona kjer zavijemo na Ljubljansko obvoznico in naprej na Štajersko AC. Prvi postanek naredimo na bencinski črpalki Lukovica potem pa po AC nadaljujemo, in sicer do izvoza Trojane, kjer AC zapustim, saj zaradi del na cesti občasno zapirajo predor Ločica, tako da pot nadaljujemo po stari cesti, čez Vransko, ter se na AC vključimo pri Šempetru ter nadaljujemo po njej do Šentilja, kjer naredimo postanek za WC, in že smo čez mejo v Avstriji ... Že od Maribora naprej je čudovit sončen dan brez oblačka. Pot nadaljujemo po avstrijski AC mimo Leibnitza. AC pa zapustimo pri izvozu za Lebring, in že se ustavimo v HENGSBERGu, pri cerkvici, ki jo zagledamo z glavne ceste ... po ogledu se zautavimo še pri evangeličanski cerkvi, potem pa po nadaljujemo čez Preding in Stainzal v STAINZ, kjer naredimo večji postanek. Sprehodimo se do mogočnega gradu - samostana in cerkve sv. Katarine, za konec se zaustavimo še v SPARu, kjer si priskrbimo slastno malico, in že nadaljujemo naprej po vinski cesti mimo sv. Štefana ... na najvišji točki vinske ceste se zaustavimo in na si na prečudovitem razgledu privoščimo še tople hrustvljave žemljice ter sveže mesnine. Ža se spuščamo in se za hip ustavimo v LIGSTU, in že smo naprej v Voitsbergu in končno na cilju BÄRNBACHu, pri Hundertwaser-jevi sv. Barbari, najprej si umetnino ogledamo od zunaj, potem pa še znotraj, smo imeli srečo, saj so imeli ravno pogrebno mašo, in smo prišli v cerkev ravno pri sklepnem blagoslovu ... po ogledu spremeni plan in pot nadaljujemo do 5 km oddaljenega kraja z zanimivim imenom: MARIA LANKOWITZ, mogočne cerkve s čudovitim kipom Marije in Jezuščkom. Legenda o tej Mariji pravi, da so njen kip , ki je bil prvotno v neki cerkvi blizu Radgone ob Muri Turki oskrunili, pobrali z njega vse dragocenosti, kip pa vrgli v grmovje, kjer je ležal celih 7 let. Po sedmih letih so nekemu pastirju zašli voli in se ustavili v grmovju pred kipom in niso šli od njega. Poskusi domačega župnika, da bi kip odnesli v cerkev ni uspel, ker je bila teža kipa, čeprav sorazmerno majhnega, tako velika, da jim ga ni uspelo spraviti z mesta najdenja. Končno so kip po več poskusih naložili na voz, vpregli vola in ju pustili, da brez vodiča odpeljeta kip kamor hočeta in odpravila sta se na dolgo pot do Lankowitca, se tam ustavila in kip so postavili pod košato lipo. Takoj so začeli tja zahajati romarji in dogajala so se uslišanja. Zgrajena je bila velika cerkev in danes kraljuj Marijin kip v glavnem, izjemno lepem oltarju, cerkev in tamkajšnjo Marijo pa obiskujejo množice romarjev. Po ogledu pa poti ne nadaljujemo proti Maria Trost, ampak se odločimo, da se čez Celovec vrnemo proti domu. Ker gremo še malo po kraju, po občutku zavijemo na eno cesto desno, in šele v kraju Edelschrott (po že 15 km prevožene poti) ugotovimo, da smo na pravi poti. Sledi vožnja čez 1116 m visok prelaz PACK, potem pa spust na AC in vožnja proti Celovcu, vračamo se čez Ljubelj, kjer prične deževati. Dež nas potem spremlja celo pot. Mi pa že v marku ob 18.15 prispemo domov. Za nami pa je čudovit sončen dan, poln novih vtisov. In tako smo praznovali naše 7-letno druženje.

na poti proti Celju

Hengsberg

še evangeličanska cerkev

STAINZ - evageličanska cerkev

Pogled na samostan in cerkev sv. Katarine

grad STAINZ

cerkev sv. Katarine

opis v slovenščini

kljub lepi lokaciji, razgleda ni, saj je v privatni lasti, in ni dostopa

Mestna kapela

LIGIST

BÄRNBACH in HUNDERTWASSERS sv. BARBARA

cerkev in župnišče, ter park z različnimi verskimi simboli vseh religij

in že smo v cerkvi

za 3,5 EUR bi si lahko kupili (pa si ga k sreči nismo) lep kartonček - opis cerkve v slovenščini - gre pa le za slab GOOGLE prevod, ki s slovenščino skoraj nima nobene zveze