- 27. 08. 2012 -
Kališe - Gojška plania - Mala planina - Bukovec - Velika planina - Zeleni Rob - Poljanski rob

Opis poti: Na pot se odpravimo ob 7.30, in sicer po Dolenjski cesti do Rudnika in naprej po štajerski AC do izvoza za Domžale. Nadaljujemo čez Zaboršt in Podrečje, Vir, Količevo, čez Hudo mimo Volčjega potoka, Šmarco, Kamnik, mimo samostana v Mekinjah, čez Jeranovo, Zdušo, čez Godič v Stranje in do Stahovice. Do tu je bilo precej oblačno, (pot ob Kamniški Bistrici) pa tudi zelo megleno, od tod dalje, pa se je počasi pričel skozi meglo pribijati sonček. V Stahovici zavijemo desno (smer Gornji Grad) in nadaljujmo čez Črno, Podstudenec, Krivčevo, Zavrh, Podlom, tik pred Črnivcem zavijemo levo gor (smer Povolovljek - Velika Planina), in kmalu (8.15) naredimo prvi postanek pri cerkvici sv. Ahacija v KALIŠE, po ogledu morja megle in lepih vrhov pot nadaljujemo do Krajinskega Raka, kjer zavijemo levo (smer VELIKA PLANINA) ... po makedamu nadaljujemo navzgor približno do Rakovega Roba (1207 m) prvi velik prostor, (malo pred tem je levo odcep za planino Kisovec, mi pa zavijemo desno in parkiramo avto. Ura je 8:50 in pot nas pelje najprej po cesti, potem gor po kozji sezici in naprej skozi gozd (pol ure) in smo spet ven iz gozda, še 10 min in smo na GOJŠKA PLANINA ... pot nas malo po stezi malo po pašnikivih vodi na MALO PLANINO, tu zavijemo desno od Domžalskega doma proti BUKOVCU, in potem kar povprek do MARIJE SNEŽNE na VELIKO PLANINO, pri cerkvici imamo ob 11.30 praznovanje 40. rojstnega dne, potem pa pot ndaljujemo naprej proti najvišjem delu GRADIŠČU, a le do prve razgledne točke, saj se vračamo po ZELENEM ROBU in nazaj ves čas po skrajnem robu, naprej na POLJANSKI ROB, ter dol v Domžalski dom na kosilo (ričet s klobaso in joto s klobaaso, potem pa nadaljujemo levo (po cesti) proti planini Dovja raven, a se vmes kar povprek spustimo nazaj na Gojško planino, še 10 min do gozda, 30 min za gozd, in že smo nazaj pri avtu ... Za nami je prijetnih 6 ur hoje in krasnih razgledov. Pri avtu smo ob 15.30, doma pa točno ob 16.30 ... Nazaj se vračamo po isti poti, le, da v se Stranjah vračamo po glavni cesti (torej mimo smodnišnice).

za Stahovico, ko je posijalo sonce

KALIŠE, ob sv. Ahciju in pogled v megleno morje

Šmarna Gora - ta je malo višja

MALA PLANINA

v daljavi sv. Jošt in Šmarjetna Gora

in že smo nad Domžalskim domom na Mali planini

MARIJA SNEŽNA zadaj pa (Kočna, Grintavec, Skuta, Kamniško sedlo, Ojstrica, Raduha)

proti Bukovcu in od Bukovca proti Mariji Snežni

končno MARIJA SNEŽNA

ob 11.30 sledi praznovanje 40. rojstnega dne

potem pa nadaljujemo čez VELIKO PLANINO proti GRADIŠČU

pogled z ZELENEGA ROBA

POLJANSKI ROB

pogled nazaj k Mariji Snežni

in že se spuščamo proti Domžalskemu domu

DOMŽALSKI DOM

... in proti Mali planini

pogled na Nazarje in Goro Oljko

in že smo nad Gojško planino

še spust do gozda

pogled na Kum

in že smo v gozdu

... tik pred ...

in končno nazaj pri avtu