- 26. 02. 2012 -
Predoslje - Kokrica - Tenetiše - Goriče - Senično - Križe - Tržič - Lom pod Storžičem

Opis poti: Na pot se odpravimo ob 14.00, in sicer po Gorenjski AC do izvoza Šenčur, ter čez Primskovo, Britof do prvega postanka - PREDOSLJE, kjer se zaustavimo ob cerkvi sv. Ksista in si obcesti ogledamo čudovito kapelico. Pot mimo gardu Brdo nadaljujemo v KOKRICO, kjer se zaustavimo pri Sv. Lovrencu in že po desni strani TENETIŠE občudujemo razgled iz pokopališče cerkvice sv. Dominka. Pot nadaljujemo proti Trsteniku, a tik pred njim zavijemo levo in čez goz pridemo v GORIČE, najprej se ustavimo ob kapelici, si ogledamo cerkev sv. Andreja, potem pa sledi obisk dobrega prijatelja - župnika v Goričah ... Po krajšem klepetu pot nadaljujemo mimo Golnika do Sv. Jerneja v Senično že smo pri Sv. Križu v Križah, kjer si ogledamo cerkev. Nadaljujemo čez Pristavo in prispemo v Tržič, najprej imamo panoramsko vožnjo skozenj, saj sledimo tabli muzej in prispemo veš čas ob Tržiški Bistrici v Podljubelu, kjer pa imamo težave vključiti se na vzporedno glavno cesto ... pač ni uvoza nanjo ... no že se vračamo nazaj v TRŽIČ, tokrat uspešno ... ter se sprehodimo čez mesti mimo Sv Andreja pa na grad, pa dol mimo šole do Marijinega Oznanjenja ... Sv. Jožefa pustimo za prihodnjič, ter se po starem delu vrnemo do avta. Pot nadaljujemo še v LOM POD STORŽIČEM, tudi do je ena od stvari, ki je navedena v Tržiškem prospektu, da si jo je vredno pogledati. Najprej malo prestrašeni, saj pred pokopališčem stoji tabla: Hoja po pokopališču na lastno odgovornost ... vendar pogled na Storžič in lepe barve to hitro popravijo ... sprehodimo se okoli cerkve, si ogledamo kapelico, potem pa nas na našo srečo zagleda župnik, ki se je ravno vrnil domov. Prijazno nas pozdravi in nas vpraša, če si želimo ogledati cerkev. Seveda smo takoj za stvar. Povabi nas v cerkve, nam jo razkaže in razloži zgodovino cerkve in obnove ... Za konec se mu še zahvalimo ... in polni navdušenja nad župnikom in lepotami cerkve sv. Katarine ... ter lepim večernim pogledom oddidemo čez Tržič in po gorenjski AC proti domu. Vrnemo se ob 18.30 ... za nami pa je čudovito popoldne.