- 21. 04. 2012 -
Dobrava - Horjul - Podolnica - Lesno Brdo - Žažar - Velika Ligojna - Mala Ligojna

Opis poti: Na pot se podamo precej pozno, saj se prej ne glede na vreme ne spravimo nikamor, in sicer ob 15.50 po Dolenjski cesti in mimo Piramide ter po Aškerčevi in Tržaški cesti, ter desno mimo viškega pokopališča do DOBRAVE, kjer se najprej zaustavimo pri cerkvi. Po ogledu se odpravimo naprej ob Horjulščici mimo Brezja pri Dobravi, Podolnice kmalu prispemo na cilj ... to je HORJUL, prvo si ogledamo cerkev sv. Marjete ... potem pa res namen ... obisk sorodnice v domu za starejše občane ... za konec si še ogledmo domsko kapelo in kapelico ob njem ter že nadaljujemo nazaj v PODOLNICO, na tabor do cerkve sv. Urha ... potem pa še čez cesto na LESNO BRDO, vračamo se nazaj v Horjul in čez mimo Ljubgojne v Vrzdenec, kjer pa zavijemo levo za smer ŽAŽAR kmalu prispemo do sv. Ane ... potem pa nadaljujemo po glavni cesti ter na križišču zavijemo ostro desno a pridemo le na makedam ter mimo Semlaškega kričam in Kozjaka prispemo nazaj v VELIKI LIGOJNI na glavno cesto, najprej si ogledamo sv. Jurija, potem pa nadaljujemo še v MALO LIGOJNO do sv. Lenarta ... Spuščamo se dol v Sinjo Gorico in ob stari "vrhniški" cesti proto domu, kamor prispemo ob 20.10 ... za nami pa je prekrasen dan.

Dobrava

Horjul - sv. Marjeta

kapela v domu

spet Horjul

Podolnica - sv. Urh oz. TABOR

cesta je nam je bila pisana na kožo