- 17. 06. 2012 -
Podolševa - Sveti Duh - Obirsko - Sele - Sele pod Košuto

Opis poti: Na pot se dobrem kosilu odpravimo ob 14.00, in sicer ob Dolenjski železnici ter po Peruzzijevi na AC, saj Dolenjska cesta zaradi kolesarske dirke ni bila prevozna, ter pod Golovcem po Štajerski AC do izvoza za Domžale. Potem pa naravnost čez Vir in Količeco mimo Škrjančevo in Hudo ter Volčjega potoka pridemo na glavno cesto ter pred Kamniško Bistrico zavijemo desno mimo Mekinj, Jeranovo, Zduša, Godič, kjer spet pridemo na glavno cesto, nadaljujemo naprej desno proti Gornjemu Gradu čez Črno pri Kamniku, Podstudenec, Krivčevo, Zavrh, pri Podlomo pa zaviijemo strmo levo proti VELIKI PLANINI; mimo Kališe in sv. Ahacija na VOLOVLJEK (1029 m), tu se spostimo dol v PODVOLOVLJEK in ob Lučnici nadaljujemo v Luče, kjer zavijemo levo, ob Savinji navzgor. Mimo Robanovega kota še pred Solčavo zavijemo desno gor na PANORAMSKO CESTO ... in že smo na PODOLŠEVI s čudovitimi in mamljivimi pogledi ... pot nas pelje naprej do SVETEGA DUHA (1232 m), kjer imamo daljši postanek, pogledi pa so čedalje bolj očarljivi; Na eni strani Potočka Zijalaka in Olševa, na drugi Raduha, pa Kamniško-Savinjske alpe ... pot nadaljuemo naprej mimo Kisle vode in čez PAVLIČEVO SEDLO (1339 m) v Avstrijo. Že se spuščamo dol v Belo in kmalu prispemo v Železno Kaplo, tu na krožišču za Obir, zavijemo levo in takoj desno ter nadaljujemo ob OBIRSKEM POTOKU, vmes zavijemo še desno na panoramsko cesto (Keplska koča na JEZERCAH), vendar tokrat uberemo le krožno pot, panoramko za 6 EUR pa pustimo za prihodnjič. Ustavimo se na OBIRSKEM, potem pa se spustimo nazaj do Obirskega potoka in ob njem nadaljujemo ... vzpnemo se na Šajdnikovo sedlo (1069 m) in že smo na začetko S E L E ... najprej ŠAJDA, potem BOROVNICA in FARA, tu zavijemo gor po panorasmi cesti na SELE POD KOŠUTO, potem se vrnemo nazaj in nadaljujemo čez FARO proti KOTU, a tu zavijemo desno mimo Najdiše in že smo v Borovlju, potem pa čez Podljubelj in Ljubelj prispemo v Slovenijo. Še spust v Tržič in že smo na Gornenjski AC proti Ljubljani, kamor prispemo ob 20.00. Za nami je prekrasen dan, pred nami pa zaslužena večerja.