- 15. 06. 2012 -
Planinsko Polje - Rakek - Cerkniško jezero - Slivnica - Radlek - Ulaka - Iška - Kozlove Stene

Opis poti: Na pot se opdravimo točno ob 15.00, in sicer po Dolenjski cesti in Peruzzijevi na primorsko AC, katero zapustimo na izvoza za Logatec. Nadaljujemo do Planine, kjer si ogledamo presušeno PLANINSKO POLJE, le reka Unica je malo širša. Mimo gradu Haasberg prispemo v Unec in za tem v RAKEK, kjer obujeamo spomine iz mladosti ... po glavni cesti mimo Podskrajnika prespemo v Cerknico, kjer prek mostu čez Cerknišcico zavijemo desno smer CERKINIŠKO JEZERO, mimo urejenega parkirišča zavijemo kar levo na Cerknbiško polje, sicer je prepovedano a vseeno nadaljujemo do vode, kjer se naužijemo lepot jezera, pot nadaljujemo nazaj na cesto in nadaljujmo mimo Gorice in po levi strani Klenega vrha, ter kmalu desno ter ZADNJI KRAJ obvozimo do Otoka po levi strani, nato se vračamo mimo Otočeca ter Stržen obvozimo do Dolenje vasi po desni strani, ob Cerkniščici se spet vrnemo v Cerknico, ter mimo cerkve nadaljujemo desno proti Brezju ter gor na SLIVNICO, najprej do doma, kjer nam čudovit razgled polepšata kavica in sladoled, nato pa se zapeljemo še do vrha 1114 m visoko. Nazaj se vračamo po drugi poti mimo lovskega doma smer Grahovo, vendar pozneje po občutku (oznake tako ali tako ni nobene) zavijemo levo na RADLEK ter pred Velikimi Blokami levo na ULAKA, tu se ustavimo ob romantični cerkvici sv. Miklavža, potem pa nadaljujemo desno proti Sveti Trojici, pri Lovranovem zavijemo desno ter potem kmalu levo na Hiteno, tu pa mimo Pajkovega in Sv. Urha prispemo na Zavrh, kjer zavijemo deseno, še pred Ravnikom pa levo smer IŠKA, po cesti se počasi spuščamo proti Iški, ter se pred mostom zaustavimo še na končnem parkirišču ... potem pa se prek Iške vzpnemo na Predgozd in mimo Mačkovca na Kravavo Peč, pot nadaljujemo čez Mokrc po skrajnem rabu, ter se mimo Petelinovih dolin za konec ustavimo še na KOZLOVIH STENAH, potem pa mimo Tlak pridemo v civilizacijo, še postanmek nad Dobravico pa dol na IG, ter po Ižanski cesti proti domu ... še po nakupih ter domov na večerjo ...

CERKNIŠKO JEZERO

ne morski ampak cerkniški pes

SLIVNICA 1114 m

vrh SLIVNCE

RADLEK in ULAKA

sv. Miklavž

Ž
reka IŠKA (most čez Iško med Zavrh in Predgozdom)

KOZLOVE STENE

nad DOBRAVICO (cesta Ig - Kurešček)