- 11. 04. 2012 -
Lenti - Dobrovnik - Suhi Vrh - Pertoča - Fikšinci - Deutsch Haseldorf

Opis poti: Na pot se odpravimo ob 9.30, in sicer po Štajerski AC in naprej po Pomurski AC do Dolge Vasi, kjer prečkamo mejo, in nadaljujemo v 6 km oddaljeni LENTI ... sledijo ugodni nakupi v trgovinah s 50 % popustom ... malica, potem še par nakupov in že se vračamo ob 15.00 nazaj na mejni prehod Redič, pa mimo Dikge Vasi, ter desno mimo Mostja, Genterovcev, Kamovcev in Žitkovcev v DOBROVNIK, kjer si tokrat ogledamo trgovino orhidej in tropski vrt, pot nadaljujemo mimo Strehovcev in Filovci do Bogojine ter v Tešanovci, kjer zavijemo desno mimo pokopališča in še pred Vučjo Gomilo levo na SUHI VRH, tu naredimo daljši postanek za obisk pri sorodnikih ... potem pa pot nadaljujemo, in sicer mimo Zgornjih Moravcev do Zelenega Gaja, kjer zavijemo levo (Andrejci - Fokovci) in nadaljujemo čez Andrejci, Sebeborci do križišča z glavno cesto (MS - Grad), tu cesto le prečkamo in prispemo v Puconce, prijazna gospa nas napoti če PREPROGO - mislila je Progo, torej nadaljujemo mimo cerkve levo, in čez progo in potem levo v Gorico, kjer zavijemo desno čez Bzevci, Lemerje, Puževci, Strukovci, Skakovi, tu naredimo malo ovinka, saj spet ni nobene oznake in po glavni cesti prispemo v Cankovo, tu desno mimo Gornji Črnici, Krašči in Ledavskega jezera prispemo v PERTOČO, kjer zavijemo gor do sv. Helene, kjer se nahaja Rupnikov mozaik. Svetloba je bila zelo zanimiva, cerkev je bila sicer odprta, a le stranski vhod, in še ta je imel steklo ... Pot nadaljujemo kar po vrh in sicer mimo Večeslavci in v FIKŠINCIh prečkamo mejo, spustimo se čez gozd in pridemo na poljsko pot v Avstrijo pptem pa kmalu prispemo v civilizacijo v DEUTSCH HASELDORF, kjer zavijemo levo smer SLO ter mimo Klöch prispemo v Radgono in kmalu tudi v slovensko Gornjo Radgono. Domov se vračamo čez Lomanoše, Plitvički brh, Spodnjo Ščavnico, Ihovo, Benedikt v Slovenskih Goricah ter Lenart v Slovenski Goricah, kjer se vključimo na AC in po Štajerski AC proti domu.