- 10. 04. 2012 -
Vinska Gora - Bevče - Velenje - Mislinja - Slovenj Gtadenc - Sveti Križ - Dravograd - Ojstrica - Sveti Duh -
Trbonje - Vuzenica - Muta - Radlje ob Dravi - Sv. Ožbalt [St. Oswald ob Eibiswald] - Sobot [Soboth] -
Štalenska Gora [Magdalensberg] - Labot [Lavamünd] - Jezersko)

Opis poti: Na pot se iz Ljubljane po Štarejski AC odpravimo ob 10.00, in sicer do izvoza Arja Vas, kjer AC zapustimo. Nadaljujemo levo čez Veliko Pirešico ter mimo Socke levo do prvega cilja - VINSKA GORA, oz. cerke v sv. Janeza ... žal je bila zaprta, po krajšem sprehodu nadaljujemo dol na glavno cesto in v nasledno vas BAVČE, do sv. Miklavža ... cerkvica je zelo zanimiva, od tui nadaljujemo kar ob bregu in se znajdemo sredi VELENJA, tu se malo vozimo okrog, da sploh najdemo smerokaz kam pravzaprav moramo, nadaljujemo naprej lez Pako in Gornji Dolič v MISLINJO, kjer se zausatvimo pri sv. Lenartu na ovinku, pozneje pa še pri sv. Ahacu ... in že čez Mislinjsko Dobravo mimo Turiške in Tomaške vasi ter Šmartnega prispemo v SLOVENJ GRADEC, zaustavimo se le na bencinski črpalki za potrebe WCa, ter razgleda na Stari Trg in Sv. Uršulo, in žepot nadaljujemo če Bukovsko vas in Šentjanž pri Dravogradu. V Otiškem vrhu zavijemo na krožišču proti Ravnam na Koroškem, a takoj na ovinku pod progo pot nadaljujemo desno gor na SVETI KRIŽ, koder je lep razgled na Mislinjsko dolino, pa proti Dravogradu in na sv. Petra na Kronski Gori ... pot nadlajujemo v DRAVOGRAD, in sicer kar gor na Stari grad, kjer je razgled na Dravograd, Dravo in Črneče, potem pa na OJSTRICO oz. na SVETEGA DUHA, ves čas je polno smerokazov, cesta se kmalu spremeni v gozdno cesto in smerokazi za sv. Duha so kar pogosto ... cerkvico vmes sicer vidimo, a jo nekje vmes zgrešimo, tako, da se mimo nje spustimo do Drave k SV. BOŠTJANU, ter od Dravi nadaljuemo navzdol mimo Vrat, kjer dravo prečkamo desno in se zaustavimo pri sv. Križu v TROBNJEm, vrnemo se nazaj čez Dravo, in desno nadaljujemo ob Dravi navdol. Naslednji postanke je VUZENICA in sv. Nikolaja, potem pa spet čez Dravo in gor na MUTO do sv. Marjete ... ter RADLJE OB DRAVI in sv. Nikolaj, tu pa se vrnemo nazaj do križišča in desno proti Avstiji. ... Mejo prečkamo na prelazu RADELJ ter pot nadaljujemo. V kraju Aibl zavijemo levo, in že smo v lovu za kakašno trgovino, kjer bi si kupil kaj za pod zob ... naš prvi postanek v Avstriji je tako pri SV. OŽBOLTU cerkerv je sicer lepa, a razen cerkve in par gostilen ni nobene trgovine ... po gozdu nadaluujemo v SOBOTo, kjer naredimo krajši postanek ob jezeru na desni strani pri Sv. Lenartu, ter že nadalujemo na ŠTALENSKO GORO do sv. Magdalene, tu je prekrasen razgled na Dravsko in Labotsko dolino ... ko se spustimo v LABOT, končno najdemo Billo, kjer si privoščimo slastno malico - kosilo ... pot nadaljujemo v smeri Celovca, in sicer ves čas po levem bregu Drave navzgor mimo Drumelj, Ledu, Šmiklavža ter po PODJUNI do Dobrle Vasi ter Železne Kaple čez Belo na JEZERSKO, in sicer tu nas pričaka pravo presenečenje, zaustavimo se ob "jezeru", ki pa ga ni ... Presahnila sta tako Planšarsko jezero kot Jezernica, le reki je le 2x2 m velika luža in v njej 4 račke ... jezera pa ni bilo. domov se vračamo čez Preddvor, kjer pa na cesti naletimo na svežo gnojnico, v Visokem cev na sredi cesti in v Britofu traktor, ki sem mu je razlila celotna gnojnica ... no avto smo imeli pognojejen ... domo se vračamo po gorenjski AC.

sv. Janez - VINSKA GORA

Labotska dolina

Bela

Jezersko

potem pa "pognojeni" proti domu.