- 05. 05. 2012 -
Begunje - Sveti Peter nad Begunjami - Begunje - Zgornji Otok - Brezje

Opis poti: Na pot se odpravimo ob 10.30, in sicer po gorenjski AC do izvoza Radovljica - BEGUNJE na Gorenjskem, nadaljujemo čez Zapuže in Zgoše, in že smo na parkirišču nasporti Avsenikov (ob 11.06), kjer parkiramo. peš se podamo do cerkve sv. Urha, nato pa mimo bolnišnice in rekreacijskega centra Krpin, kjer se prične pot proti sv. Petru ... na vrh prispemo, ravno ko bije 12.00 ... Najprej se prebijemo mimo množice, ki spremlja igro, Pri cerkvici SVETEGA PETRA nas pričaka množica obiskovalcev, gasilcev in narodnih noš, sledi podroben ogled cerkve, potem pa okolice ... sprehodimo se še do Sankaške koče, potem pa se ob 12.52 po drugi strani pričnemo spuščati v dolino. V Begunje pridemo ob 13.32, sledi še ogled muzeja, ter pa ene kapelice, ene vile in pa gradu. Pot nadaljujemo čez Dvorsko vas in zanimiv ZGORNJI OTOK, potem pa še mimo spodnjega in že smo pri sv. Vidu na BREZJU, nato se po AC vračamo proti domu, kamor prispemo ob 15.00.

doma na brezi

... pogled na vse strani ...