- 01. 01. 2012 -
Sveti Anton - Marezige - Pomjan - Šmarje - Grintovec - Padna - Krkavče - Nova Vas - Korte - Šared - Markovec

Opis poti: Na novega leta dan se na pot odpravimo ob 10.30, in sicer pričnemo za Bežigradom, kjer poberemo še enga člana in že smo na AC proti Pirmorski. AC zapustimo pred Črnim Kalom, in nadaljujemo po stari cesti za na morje čez Črni Kal, Rižano, Cepke do Dekanov, kjer pa zavijemo levo in kmalu prisemo na SVETI ANTON, tu se zaustavimo pri cerkvi ... pot nadaljujemo navzgor in desno v MAREZIGE, kjer si najprej v cerkvi sv. Križa ogledamo jaslice, potem pa še lep razgled na morje in Kraški rob ter Slavnik. Že se spuščamo čez Babiče in vzenjamo na POMJAN, na razgledni točki si privoščimo kosilo, potem pa nadaljujemo desno v ŠMARJE, kjer si ogledamo cerkev in jaslice ... nadaljujemo mimo Vinske kleti in se ob njej spustimo na i GRINTOVEC in na glavno Šmarsko cesto, na prvem križišču pa po 17 % klancu zavijemo gor (nazaj) levo na PADNO, k žal zaprti cerkvi sv. Blaža. In že smo pri našem cilju - KRKAVČE, kjer si najprej ogledamo jaslice v Muzeju na prostem, zatem pa še obiščemo cerkev Sv. Mihaela, ki je grajena na živi skali. Za konec se zaustavimo še pri KRKAVŠKEM KAMNU ... potem pa so po tej cesti spuščamo proti Dragonji ... a klub oznaki, da je cesta speljana do Dragonja prispemo na DVORIŠČE ... zato se vračamo nazaj in nadaljujemo po glavni cesti v NOVO VAS, najprej si ogledamo cerkev in pa jaslice, in že se spuščamo na Šmarsko cesto, ter nazaj desno proti kopru, na prvem križišču zavijemo levo (na drugo stran) na KORTE k sv. Antonu, in mimo Nožeda, Malije, Cetore in čez ŠARED, kjer je čudovit razgled na Sečoveljske soline in pozneje na Izolo, spuščamo v Izolo ... pot nadaljujemo mimo bolnišnice na MARKOVEC, kjer si za konec ogledamo še jaslice in lep razgled na Koper v lučkah. Ob 16.53 se vračamo proti domu in ob 17.55 smo doma, pri topli domači juhici. Za nami pa je prečudovit dan.

NANOS - pogled iz avta

Rižana

SVETI ANTON

pogled na TINJAN in SOCERB

pred MAREZIGAM - pogled na SLAVNIK, PODPEČ in KRAŠKI ROB

MAREZIGE - sv. Križ

razgledna točka v Marezigah

pogled na OPČINE, TRST, KOPER

... SLAVNIK, ČRNI KAL, KRAŠKI ROB ...

POMJAN - razgledna točka

pogled na ŠKOCJANSKI ZATOK

... MIRAMAR, TRŽIČ, NANOS ...

... TRST ...

in že smo v ŠMARJU

ni grad - le VINSKA KLET

GRINTOVEC - na poti v dolino