- 30. 09. 2011 -
Veliki Osolnik

Opis poti:
Ob 15.00 se odpravimo na pot, in sicer ker so ves čas opozarjali na gnečo, se odpravimo po Ižabski cesti do Iga, in naprej po cesti za Kurešček, mimo Golega, Kureščka, Zapotoka, Osredka, in že se spuščamo dol proti Robu, kjer še pred Robom v Podhojnem Jribu zavijemo levo smer (Srnjaki, Laze, Škamevec, Javorje ...) cesta do laz je precej strma in makedmska, a v Laze kar hitro prispemo in že smo v
VELIKEM OSOLNIKU, avto parkiramo spodaj v vasi in se čez vas peš podamo do cerkvice sv. Lovrenca ... dan in razgled je bil čudovit ... pogled je segal vse do Šmarne Gore, Šmartnega pod Šmarno Goro, Kamniških alp, Kamnika, Ljubljane, Rakovnika, Smrjenja, Gradišča, Sv. Petra, Sv. Ahaca, Turjaškega gradu, zadaj Kresnic ... Zaplaza, Velike Lašče, Velike in Male Slevice, Sv. Gregorja, zadaj Velike in Male Gore ter Kočevskega Roba, ter Svete Ane nad Ribnico, Gore, na tej starni pa Snežnik, potem sv. Primoža, Krim, Mokerc, Kurešček, Golo, Visoko, ... skratka čudovit pogled - v lepem vremenu se vidi 27 cerkva ... no ura se je bližala 16.45 in začeli so se zbirati domačini ... ki so povedali, da imajo ob 17.00 uri mašo ... ker cerkve od znotraj še nismo videli smo se odločili počakati. Po maši in ogledu se ob 17.30 opdravimo najprej čez vas do avto potem pa nazaj po isti poti (Laze, Podhojni Hrib, Rob, Osredek, Zapotok, Kurešček, Golo, ig) proti domu. Ob 18.15 smo doma sledi kuhanje kosila ... ob 19.30 pa smo že v cerkvi Terezije Deteta Jezusa na Kodeljevem na orgelksem koncertu naše organistke. Za nami je krasno popoldne in še lepši večer.