- 26. 11. 2011 -
Izliv Soče - Gradež - Oglej

Opis poti: Na pot se odpravimo ob 13.37 iz Ljubljane, po primorski AC in čez Fernetiče po italijsanki AC do izvoza Tržič - Gorica, čez Tržič in v križišču levo proti Gradežu, mimo Bistrinje in čez most prek Soče ter kmalu zanjim čez dvižni most levo in ob kanalu naravnost do Jadranskega morja, kjer se zaustavimo bregu, ter se naužijemo lepega pogleda. Nadaljujemo ob kolesarski poti do parkirišča, kjer se sprehodimo po mostičkih potem pa čez vas do Izliva Soče, kjer se oskrbimo s svežim lovorjem. Vračamo se nazaj ob kolesarski stezi in se držimo te do Gradeža, peljemo se čez Gradež, kjer imamo srečo, in ujamemo še sončni zahod. Sledi vožnja do Ogleja, kjer se zaustavimo pri baziliki ... nadaljujemo po glavni cesti proti Trstu in že smo v Tržiču - sledijo nakupi potem pa ponovno zavijemo na AC ... do Fernetičev in potem po naši AC proti domu. Doma smo ob 19.10, za nami pa je prekrasno popoldne.

kolesarska steza s pogledom na Jadransko morje

parkirišče, oz. začetek poti proti izlivu Soče

že smo pri krokodilih ... ker je pot do sem slabo vzdrževana, in sem pa tja tudi kakšna deščica manjka, so tik pred krokodili pot zaprli, tako, da smo morali najprej lesti pod (oz. nad) zaporo, potem pa prestopiti luknjo širine 60 cm ... no krokodili so bili takrat k sreči pri počitku

in že smo na koncu vozne ceste - torej pri lovoru