- 20. 08. 2011 -
Suhor - Metlika - Tri Fare - Božakovo - Otok - Rim - Adlešiči - Žuniči - Žeželj - Pusti Gradec - Šipek - Gradac - Vinji Vrh

Opis poti:
Na pot se odpravimo ob 9.15, in sicer po Dolenjski cesti mimo Rudnika, kjer zavijemo na Dolenjsko AC do izvoza Metlika, kjer AC zapustimo. Nadaljujemo mimo Novega Mesta, Črmšnjic pri Stopičah, Dolnje Težke Vode čez prelaz VAHTA (615m) v Mačkovec in se zaustavimo v
SUHORju, ob cerkvi sv. Jožefa, pot nadaljujemo v METLIKO, pokopališka cerkev sv. Roka in Grkokataloška cerkev, že zavijemo levo in se zaustavimo pri žal zaprtih TREH FARAH v ROSALNICE, pot nadaljujemo naprej v BOŽAKOVO do sv. Magdalene, kjer je reča in naključje, da je cerkev odprta, in da pridemo ravno na začetek sv. maše, h kateri nas povabi kar domači župnik. In sicer je to maša Bratstva prijateljev bolnikov in invalidov, zraven pa je bila še ZLATA POROKA dveh članov ... po maši nas gostoljubno povabijo tudi na kosilo ... a smo se mu odpovedali, saj tudi pod razno nismo pasali zraven .... nadaljujemo nazaj v Metliko in po glavni cesti mimo Primostek, kjer se zaustavimo na OTOKu, pri letalu, ndaljujemo čez Grm v PODZEMELJ, kjer glavno cesto zapustimo in zavijemo levo za smer Adlešiči - Vinica, mimo KRASNICA, Griblje, Dragoši, Fučkovci v RIM, potem pa mimo Dolenjcev prispemo v ADLEŠIČI, kjer zavijemo levo dol do KOLPE, že smo mimo Marindola in Miličev v ŽUNIČI pri Šokčevem dvoru ... in naprej čez Balkovce in Podklanvca ob Kolpi v Vinico, tu zavijemo čez GOLEK in nad cerkvijo sv. Jožefa gor po ozski cesti proti Lovskemu domu ... to je tudi edina oznaka. Od lovskega doma zavijemo po občutku levo na ozko makedam cesto in po slabem km pridemo do znane romarske cerkve ŽEŽELJ, po isti poti se vračamo v Vinico in nadaljujemo gor proti Črnomlju; mimo Hrasta, Stare Lipe, Suhorja, Nerajca, kjer kmalu zavijemo desno v PUSTI GRADEC, v bistvo na ŠIPEK do čudovitega kraja in do cerkvice Vseh Svetnikov, vračamo se nazaj na glavno cesto in mimo Dragatuša in Kančarice kmalu prispemo v Črnomelj, kjer pa zavijemo desno proti Metliki. Naš naslednji postanek je GRADAC mogočen a žal propadajoč grad, v Gradacu zavijemo levo gor proti Semiču in sicer mim Kloštra kmalu psipemo do znane Sv. Trijice na VINJEM VRHU, nadalujemo mimo izvira Krupe v Semič potem pa pod Uršna Sela po glavni cesti do Podturna, Hudičevega Turna v Soteski ib ob Krki mimo Žužemberka in Muljave do Ivančne Gorice - AC in po njej proti domu.

SUHOR

METLIKA - sv. ROK na pokopališču

GRŠKOKATOLIŠKA CERKEV sv. Cirila in Metoda v METLIKI

ROSALNICE- TRI FARE

RADOVIČI (kapelica ob poti)