- 12. 11. 2011 -
Strahinj - Duplje - Podtabor - Šmarjetna Gora

Opis poti:
Popoldne, ob 14.30 se odpravimo po gorenjski AC do izvoza Naklo, po dveh krožiščih in že smo v Naklem, po lastni orientaciji - saj kakšne table kam zaviti ni pa le prispemo v
STRAHINJ, najprej se zaustavimo pri cerkvi sv. Nikolaja, nato pa nadaljujemo do začetka v gozd (spet nobene oznake) ... no potem se končnovrnemo na pravo cesto in mimo UDIN BORŠTA prispemo v SPODNJE DUPLJE, že med potjo opazimo kar nekaj lepih kapelic. Naš cilj pa je graščina v Dupljah, po ogledu le-te pot nadaljujemo po (v Atlasu Slovenije ne zabeleženi cesti) ... in po par strmih ovinkih in malo makedama prispemo ven v Podbreju, še ovinek desno in že smo na cilju PODTABOR, in križev pot ob cerkvi Marije Sedem Žalosti, po ogledu zunanjščine po zgornji cesti mimo sv. Jakoba nadaljujemo nazaj po stari "gorenjki" mimo Naklega, Police do Kranja, kjer mimo sejmišča prečkamo Savo, in zavjemo takoj desno ter kmalu gor na ŠMARJETNO GORO - na sončni zahod, klju opozorilom malice nismo imeli s seboj - nazaj se vračamo po stari cesti čez Kranj, Medvode in potem čez mesto proti domu ... Za nami je bilo lepo a mrzelo popoldne.