- 09. 04. 2011 -
Ankaran - Trst - Miramar

Opis poti:
Tokrat se na izlet odpravimo malo drugače, in sicer v režiji brezplačnih izletov. Na pot se odpravimo ob 7.00 z avtobusom izpred Hala Tivoli in nadaljujemo po primorski AC do našega prvega cilja -
ANKARAN - v bistvu je bilo že konec Ankarana - hotel nasproti bolnišnice v Valdoltri, kjer smo imeli najpre zabavno predstavitev različnih izdelkov, vmes pa tudi žrebanja ... zaključilo smo s kosilom in ob 13.00 odhiteli izletu naproti ... ampak ne proti Italiji, ampak nazaj proti Kopru in ćez Škofije v TRST, prijazen voznik nam je vse lepo razložil ... v Trstu smo imeli približno uro in pol časa za samostojni ogled ... in že smo se peljali na naš cilj - MIRAMAR - tu pa smo imeli več časa - 2 uri in 15 min, kar je zadoščalo za ogled gradu (vstopnina je bila brezplačna) ... ter ogled botaničnega vrta ter prelepe okolice ... ob 16.30 smo se dobili na avtobusu ... in se odpeljali proti Tržiču (panoramska vožnja ob morju - mimo Križa, Nabrežine, Šentmavra, Devina, pred Tržičem pa se priključimo na italijansko AC in se čez Fernetiče vračamo v Slovenijo ... za konec se še zaustavimo na počivališču Lom, in ob 19.15 prispemo domov.

pred hotelom v Valdoltri

Trst

Miramar

v gradu

botanični vrt

mačji razgovor

pogled na TRST, Prosek, in množice "kopalcev"

... potem pa proti domu ...