- 07. 07. 2011 -
3. dan: Heviz - Böhönye - Kaposvar - Pecs - Komlo - Dombovar - Heviz

Opis poti:
Po zajtrku se opdravimo najprej v Heviz na MOL - črpalko, in tankamo za 70 EUR ... potem pa čez Kezsthely nadaljujemo pot mimo Balatonszentgyörgy, mimo večjega Marcali, naš prvi postanek pa je
BöHöNYE, kjer si ogledamo cerkev ob cesti, nekje vmes se ustavimo še pri štorkljah in pot že nadaljujemo v KAPOSVAR, tu se peljemo 5x po isti cesti, saj je center lepo označen ... vendar za avto nedostopen ... končno parkiramo in se odpravimo raziskovat zelo lepo in zanimivo mestece. Cerkev je žal zamrežena, a mesto je na nas naredilo lep vtis ... Pot nadaljujemo čez SASD po glavni cesti v PECS, tu pakiramo na zasebnem parkirišču, in se čez park odpravimo v mogočno baziliko sv. Petra in Pavla, vstopnina 550 ft na osebo (za cerkev, zakladnico, katekombe, vinsko klet in muzej izkopanin) je vredna svojega denarja ... cerkev in vse skupaj je zares veličastno ... nadaljujemo v stari del in si ogledamo džamijo - 400 ft, sedaj katoliško cerkev, a včasih je bila džamija ... za konec si ogledamo še sinagogo = 250 ft, prijazen možic nas je bil prav vesel, ko smo rekli, da smo iz Slovenije ... Nazaj se vračamo po drugi cesti, in sicer čez KOMLO, tu si v trgovini kupimo malico in imamo kosilo v enosmerni ulici - seveda v nasprotno smer nato pa čez Mescekpoloske in Vargo nadaljujemo v DOMBOVAR, tu si v predmestju ogledamo cerkev, prijazna gospa nam jo razkaže, spusti nas notri, čez zakristijo, pred tem izklopi alarm ... po ogledu pot nadaljujemo po glavni cesti proti Tamasi, vendar pri kraju Magykonkyl zavijemo na bližnjico in pridemo spet na glavno cesto pri Iregszemcse ... sledi pot v SIOFOK, potem pa ob Balatonu (po regionalni hitri cesti) pot nadaljujemo ob Balatonu ... kljub omejitvam 50 v mestu, madžari ves čas vozijo 30 km/h, tako da je bila pot nazaj zelo počasna in dolgotrajna, pa čeprav je bila dvopasovnica, madžari vozijo 30 km/h. Vmes se dvakrat ustavimo ob Balatonu, potem pa počasi nazaj v Heviz ... Proti PECSu za 150 km porabimo približno 3 ure samo za vožnjo, nazaj pa se čas še poveča ... a počasi se daleč pride in za nami je zelo lep dan ... Ko se vrnemo ob 21.30 nas pričaka gospodinja, ki nam razloži, da zjutraj potuje v Budimpešto, in nama zaupa, kje naj pustiva ključ, ko bo izpraznila stanovanje ... pove nama tudi koliko naju pridejo 3 nočitve = 70 EUR, to je 11,7 EUR na noč ... Potem se poslovimo ...

hrošč pred hišo

med vožnjo

BALATON - prvi postanek

BALATON - drugi postanek

potem pa v Heviz in spat.