- 05. 07. 2011 -
1. dan: Ljubljana - Heviz - Szigliget - Badasonytomaj - Saföld - Tapolca - Kezsthely - Heviz

Opis poti:
Na pot se odpravimo ob 6.30 po Dolenjski cesti, kjer se najprej zaustavimo v pekarni, in si kupimo svež kruh 0,90 EUR nadaljujemo na črpalko, kjer natočimo tank za 64 EUR in že nadaljujemo naprej po Dolenjski cesti do Rudnika, kjer zavijemo na Štajersko AC ... že pri Lukovici se ustavimo za WC in potem nadaljujemo vožnjo, od Maribora dalje zavijemo na Prekmursko AC do izvoza za Lenti ... tik pred mejo se spet ustavimo na črpalki, in dotočimo za 25 EUR bencina. Pot nadaljujemo čez mejo pri kraju Redič in se ves čas držimo ceste 75 ... peljemo se mimo Lentija, Pacsa, AlsoPahok do cilja
HEVIZa, kjer se zausatvimo pri naši stalni "gospodinji", ki se našega prihoda zelo razveseli ... po nastanitvi pa se odpravimo raziskovat Madžarsko ... vreme je bilo sicer bolj oblačno ... a vseeno. Tako se prvi dan iz Heviza mimo Kezsthelyija odpravimo v bližnji SZIGLIGET, mogočen grad na vzpetini ... vstopnina je 2,5 EUR / osebo ... grad so sicer ruševine, a je vse lepo urejeno. najprej si ogledamo cerkvico spodaj nato grad in za konec še grajsko kapelo. Kljub parim kapljam dežja, dežnikov nismo rabili ... razgled pa je bil kljub slabemu vremenu dokaj lep ... po ogledu gradu se ustavimo še pri enem spomeniku in eni zelo stari cerkvi ... za konec pa še pri cerkvici na pokopališču ... in že se ob Balatonu peljemo naprej ... naš naslednji cilj je BADASONYTOMAJ, povod za ogled kraja je bila lepa cerkev, ki jo zagledamo že iz ceste ... cerkev je bila žal zaprta, a je imela mreža, tako, da smo si jo ogledali čez mrežo. Pot ob jezeru nadaljujemo naprej, in kmalu zavijemo levo za smer SAFöLD, zanimivo vasico z zanimivo gradnjo ... po sprehodu čez vasico, se zaustavimo še ob cerkvi, žal zaprti, potem pa si ogledamo mini "ZOO" - kmetijo - 2 EUR na osebo, lepo urejeno in vredno ogleda ... zraven kraja naj bi bilo še jezero ... a se v madžarščini nismo mogli dogovoriti, kje bi to bilo... za konec se po eni bolj "konjski" cesti zapeljemo okoli vasi, bolj je bilo podobno suhi strugi reke, kot pa cesti ... no ko pridemo na glavno cesto nadaljujemo naprej v naš naslednji cilj - TAPOLCA, vreme se je do tu že kar lepo razjasnilo, vendar imamo tu težave s parkiranjem, saj vse parkirne ure jemljejo le forinte, mi pa imamo le evre ... menjalnice pa nobene ... le banke, v kateri dobiš listek - kot pri mesarju ... potem pa čakaj 10-20 min, da prideš na vrsto, avto pa med tem brez listka na parkirišču ... po čakanju v 3 bankah se odločimo, da si mesta ne ogledamo ... za konec se zaustavimo še pri enem hotelu, kjer nam denarja niso mogli zamenjati, so nam pa prijazno ponudili brezplačno parkiranje ... no po pol ure zapletov kočno Tapolca ... Zelo zanimivo mestece ... kar sredi mesta je podzemna jama ... ta pride na vrsto kdaj drugič, saj je bila pred njo dolga vrsta ... si pa zato ogledamo glavne znamenitosti mesta ... mlin, cerkev ... Po ogledu se počasi vračamo nazaj proti Balatonu in ob njem nazaj v Kezthely na glavno ulico menjat evre 120 EUR = 31080 ft - tu je vsaka trgovina menjalnica ... potem pa se vrnemo v Heviz ... kjer si malo odpočijemo ... po večerji se ponovno vrnemo v KESZTHELY na romantičen sprehod ob blatnem jezeru ... najprej na kopališče, ki je bilo že zaprto ... potem pa še do pristanišča ... in večer je bil res romantičen ... potem se vrnemo v Heviz v naše trenutno bivališče ... Za nami je bil PRVI DAN in 395 km vožnje. Sledi še par iger šnopsa in spanje.

na poti

na poti nazaj

KESZTHELY in Balaton

evangeličanska cerkev

vrnitev v apartma in spanje ...