- 06. 11. 2010 -
Lihovci - Cmurek - Spodnja Purkla - Obrajna - Klöch - St. Anna - Johannisbrunn - Straden - Gnas - St. Stefan - Leibnitz

Opis poti:
Na pot se odpravimo ob 9.00 po štajershi AC, do prvega postanka - Šentilj, kjer natankamo in odtočimo ... Nadaljujemo po AC čez mejo v Avstrijo ... ter na prvem izvozu zapustimo AC ... V Vogau nadaljujemo pot pod AC in nadaljujemo čez Zgorenje in Spodnje Črniče ter kmalu prispemo na glavno cesto proti Radgoni ... Naš prvi postanek so
LIHOVCI - LICHENDORF, kjer se zaustavimo ob lepi cerkvici in parku. Zapeljemo se še čez Vas do mlina, a je bil na naše presenečenje pravi, delujoči - industrijski mlin ... pot nadaljujemo po glavni cesti (ob MURI) naprej v CMUREK - MURECK (237 m), najprej se zaustavimo v župnijski cerkvi Svetega Bartolomeja, se zaustavimo še v mestecu in nadaljujemo do bližnjega Mlina na Muri ... podrobneje si ga nismo ogledali, saj ogled stane 2 EUR ... zaustavimo se še v bližnjem Sparu, kjer si kupimo malico in koder seže pogled tudi na grad Cmurek (na naši strani Mure) ... in že nadaljujemo naprej po glavni cesti proti Radgoni ... med potjo nas premami lepota cerkvice v SPODNJI PURKLI - UNTERPURKLA (223 m), pri njej smo točno opoldne, ko je zvonilo Ave Marijo ... nadaljujemo naprej ob Mlinskem poroku (Mühlbach) v OBRAJNO - HALBENRAIN ... tu si najprej ogledamo cerkev ... sledi še ogled dvorca ter seveda že težko pričakovana malica ... pot nas pelje nazaj do križišča in gor v KLöCH (291 m), tudi tu si ogledamo cerkev in se povzpnemo na žal zaprt grad ... in že se peljemo naprej čez Hochwarten, Deutsch Haseldorf, Aigen ... in že smo na ST. ANNA AM AIGEN (403 m), od koder pa seže pogled daleč po Avstrijski Štajerski ... po ogledu cerkvice, ki je bila lepo okrašena pred zahvalno nedeljo ... in kjer so imeli svečke, vseh pokojnih faranov ... se vračano nazaj v Aigen in pot nadaljujemo desno čez Plesch, Giesselsdorf, Osangberg, prečkamo glavno cesto in se zaustavimo ob jezerčku ob Johannisbrunn ... in končno prispemo v STRADEN (376 m) - v bistvu naš cilj ... kraj s tremi cerkvami in samostanom ... po ogledu teh nadaljujemo v GNAS, ogled cerkve ... preden zapustimo kraj, si omislimo še 7 mačeh v bližnji cvetličarni ... in že nas pot pripelje v ST. STEFAN i. ROSENTAL, ogled cerkve ... in že se peljemo mimo Wolfsberg ter prispemo v LEIBNITZ (274), najprej pospravimo še preostalo malico, potem pa se najprej ogledamo župijsko cerkev, se sprehodimo čez mestno jedro, ter še kapucinsko cerkev ... za konec pa se zapeljemo še n agrad Seggau ... od koder je čudovit razgled ... domov se vračamo čez Leibnitz do AC ... in po njej proti domu ... domov pridemo ob 19.00. Za nami pa je še en čudovit dan ...

- Šentilj
-------- - Sveti Egidij
- Lihovci (Lichendorf)
-------- - park
- Cmurek (Mureck)
-------- - Sv. Bartolomej
-------- - Mlin na Muri
--------- - grad Cmurek
- Spodnja Purkla (Unterpurkla)
- Obrajna (Halbenrain)
-------- - kapucinska cerkev
--------- - grad Seggau

LIHOVCI - LICHENDORF

CMUREK - MURECK (Sv. Bartolomej)

CMUREK - MURECK

pogled - Sv. Štefan

Leibnitz

Seggau - grad

... potem pa na AC in domov ...