- 10. 01. 2009 -
Otočec - Pleterje - Kostanjevica na Krki - Slinovce - Bogenšperk - Šmartno pri Litiji - Litija

Opis poti: Iz Ljubljane po dolenjski AC do Nvega metsa in potem na odcep proti Otočcu ... ogled gradu Otočec, nadaljujemo nazaj proti NM mimo Svetega Petra čez Krko v Dolenjo vas, mimo Gumberkin potem levo mimo Dolenje Mokro Polje, Gorenje, Gradišče pri Šentjerneju, Gorenji maharovec, Gorenja Brezovica do Šentjerneja tu zavijemo desno čez Šmarje do Pletarje, kjer si ogledamo samostan Pleterje ... vračamo se naza čez Šmarje v Šentjernej, kjer zavijemo desno in mimo Gornje Prekope in Dobrave prispemo v Kostanjevico na Krki. Sledi ogled župnijske cerkve ... nato pa še ogled gradu (2 km oddaljen od kraja) smer Orehovec) ... vračamo se po isti poti do Kostanjevice na Krki in zavijemo desno mimo Globočice pri Kostanjevici, tu (takoj za tablo) zavijemo gor v hrib (ni označeno) in prispemo do cerkve v Slinovce ... mogočna lepa cerkev na hribu ... vračasamo se čez Kostanjevico in ob Krki mimo Malence, Koprivnik, Čisti breg, Mršeča vas, Hrvaški brod, Čučje Mlake do Dobrave pri Škocjanu, in potem naravnost na AC, kjer se vračamo proti Ljubljani ... mimo Novega mesta, Trebnjega ... do izvoza Bič ... tu zavijemo desno in takoj levo memi Pristavce, Boge Vasi, Pluske, in ob reki Temenici mimo Sobrače , Cerovice do gradu Bogenšperk ... in potem naprej v Šmartno pri Litiji ... sledi, ogled cerkve .. nadaljujemo proti Litiji ... in se vračamo ob Savi proti Ljubljani.

Najprej GRAD OTOČEC

Nadaljevali smo v Samostan Pleterje

Najprej ogled stare gotske cerkve

pa ogled samostanskega območja - jaslic v cerkvi

Sledi ogled župnijske cerkve v Kostanjevici na Krki - ta je bila okrašena in pripravljena na poroko

Pa Kostanjevice na Krki - druge cerkve

Pa grad - Kostanjevica na Krki ... tu so imeli ravno (v nekoč cerkvi) civilno poroko

... že smo hiteli na Slinovce ... lep cerkev na hribčku a žal zaprta

nadaljujemo na grad Bogenšperk, ki je tudi zaprt

Šmartno pri Litiji - ogled jaslic in cerkve

Litija - cerkev tudi zaprta

Domov se vrnemo točno ob 17.00 ... za nami je bile zelo lep (sončen) a zelo hladen dan ...