TEKOČI IZLETI po DATUMUMESTA, KRAJI, VASI, POKRAJINEBAZILIKE, SAMOSTANI, CERKVE, KAPELE, ZNAMENJA, ...GRADOVI, GRAŠČINE, DVORCI, MUZEJI ...PARKI, REZERVATI, ZOO ...ŽIVALI (SESALCI, PTICE, ŽUŽELKE ...)RASTLINE (TRAVE, ROŽE, GOBE, DREVESA)VODE (REKE, JEZERA, SLAPOVI, MORJA ...)POSEBNOSTI - ZANIMIVOSTIJASLICE

INFORMACIJE in OSNOVNI PODATKI o

prenova spletne strani

V desetih letih se je marsikaj spremenilo, predvsem pa tehnologija, ki se iz dneva v dan posodablja in izboljšuje, tudi zaradi tega smo se odločilo za temeljito prenovo naše spletne strani www.NaIzletu.Si™. Obenem pa želimo poleg prenove, uresničiti tudi našo prvotno željo: poleg rubrike IZLETI posodabljati tudi vse preostale rubrike. Tako smo v letu 2015 pričeli z rubriko ŽIVALI, in način nam je všeč. Da pa bo vse tako kot mora biti, smo s posodabljanjem pričeli z našim PRVIM izletom izpred malo več kot DESETIMI leti.

v letu 2016

Spletna stran www.NaIzletu.Si™ prehaja na novo obliko in boljšo resolucijo 4K UHD - ULTRA HD (3840 x 2160 px) ... vse več je naprav (tudi novejši TV, tablice, mobilniki), ki že uporabljajo Ultra HD resolucijo, in ker se je v zadnjih 10-ih letih izboljšala tudi hitrost prenosa podatkov, ni razloga, da se ne bi prilagodili novim tehnologijam. Velikost strani je prilagojena na 100 % zaslona, in se sama prilagaja. Zavedamo se, da bo prenova dolgotrajna, vendar bo med prenovo delovala tudi dosedanja spletna stran - torej obe hkrati ... Nova na novi obliki, in stara v takšni kot je. Novi izleti bodo še naprej v stari strani.

20. 12. 2016

Spletna stran www.NaIzletu.Si™ dobi nov hitri SSD strežnik z aktivno varnostno zaščito

tehnična izvedba

Spletna stran www.NaIzletu.Si™ je pisana v preprostem - osnovnem html jeziku in razen sloga za pisavo ne uporablja nobenih drugih dodatkov. Le jezik html, slike in besedila, ter en slog za pisave. Tako je prilagojena prav vsem uporabnikom.

piškotki

Naša spletna stran www.NaIzletu.Si™ ne uporablja PIŠKOTKOV, le prepost jezik html brez dodatkov. Osnovni namen ni, da bi videli kaj uporabnike zanima in kdo so ... ampak to, da še kdo opazi tisto, kar vidimo in doživimo udeleženci izleta sami.

splošni opisi

Splošni opisi o kraju, cerkvi, gradu, rastlini, živali, posebnosti so iz različnih virov. Večinoma pa iz Wikipedie, kadar ni tako je naveden tudi vir. Za opis živali uporabljamo povzetek iz knjige Živalstvo Evrope 1977, vendar vse še primerjamo s podatki iz spleta.

krajevni in državni simboli

Krajevni, državni in cerkveni simboli - zastave in grbi, le-ti so iz Wikipedie, in se lahko uporabljajo po enakimi pogoji.

fotografije

Fotografije na spletni strani www.NaIzletu.Si™ so last avtorja: ponavadi le enega, včasih dveh oz. največ treh in so zaščitene z Zakonom o avtorskih in sorodnih pravicah ter obenem zaščitene znotraj blagovne znamke.

prvi začetki

Že od nekdaj sva z mamo hodila okoli po Sloveniji in izven meja naše Domovine.

PRVI IZLET

31. 10. 2005

Trije pevci župnijskega pevskega zbora Rakovnik (1 tenor, 1 sopran in 1 alt) smo se dogovorili, da gremo na skupni izlet. In ta je bil na dela prost dan - ponedeljek, 31. 10. 2005. Dopoldne smo se odpravili iz Rakovnika po Dolenjski cesti mimo Rudnika, Lavrice, Škofljice in naprej mimo Pijave Gorice na naš cilj: Vrh nad Želimljami - cerkev sv. Petra. Ker je bilo zelo megleno sem se odločil, da jima pokažem kaj lepšega. Nadaljujemo mimo Turjaka do Rašce in čez Knej v Zgonče do sv. Primoža, tudi tukaj je bila gosta megla, in se še 2 m pred cerkvijo ni videlo cerkve. Nadljujemo mimo Lužarjev in Bloškega jezera proti Kozarišču na grad Snežnik (tu je bilo malo bolje, čeprav je bila vseeno megla). Nadljujemo čez Leskovo dolino do lovskega dvorca Mašun, potem pa čez Knežak v Zagorje in zadnji postanek naredimo na Šilentabor-ju. Potem pa se v megli čez Pivko in po primorski AC vrnemo domov. In to je bil prvi izlet.

Ujeli smo se ... izleti so se vrstili in porodila se je ideja ... in nastala je ta spletna stran www.NaIzletu.Si.

namen spletne strani

Glavni namen spletne strani www.NaIzletu.Si™ je ta, da še kdo vidi in spozna to, kar opazimo in doživimo udeleženci na izletu sami ... Tudi, če sami ne morete na takšno pot, lahko prek opisa in slik doživite to kar mi doživimo tam, kjer smo.
Torej je namenjena spoznavanju znanih in manj znanih krajev v Sloveniji in njeni bližnji ter daljnji okolici.

Fotografije niso umetniške, so take kot so, nismo profesionalni fotografi, so le prikaz tistega kar opazimo v danem trenutku. Fotografij ne obdelujemo, so take, kot so bile posnete - čisto naravne, le zmanjšane in prilagojene za spletno stran.

Naša spletna stran www.NaIzletu.Si je popolnoma ljubiteljska, obenem to pomeni, da je nekomericalna, z njo NIČ ne zaslužimo, in od nje NIČ nimamo, le osebno zadovoljstvo, da lahko še komu pokažemo to, kar opazimo sami ... IN OSEBNO ZADOVOLJSTVO - to je največ, kar imamo.

opisi

Vsi opisi so v PRVI OSEBI MNOŽINE, saj je namen spletne strani www.NaIzletu.Si™ dobeseden - BITI NA IZLETU - in ni pomembno ali nas je bilo udeležencev na izletu več ali je bil EN sam - (sem šel avtor in urednik sam na sprehod v Ljubljano) - vedno je v PRVI OSEBI MNOŽINE. (ker besedilo pišemo direktno v brskalniku za urejanje spletne strani le-to ni lektorirano, saj nam program ne podčrtava napačnih besed.)

načrtovanje poti

Za načrtovanje poti uporabljamo klasično metodo - zemljevide, za Slovenijo je to knjiga Atlas Slovenije, za tujino pa avtokarte posameznih držav. Tudi med vožnjo se poslužujemo le tiskanih zemljevidov, saj nam le-ti nudijo točne in zanesljive podatke in vso svobodo v neodvisnem raziskovanju. Če kaj zgrešimo - pa kaj - pa vidimo in spoznamo kaj novega.

naše geslo

Ne veš kje in kako izkoristiti prosti čas?
VZEMI SI ČAS ... in si oglej SLOVENIJO!
Ne veš KAM? Morda dobiš IDEJO ...
... okoli TEBE je toliko lepega ...
le OPAZITI in VIDETI moraš!

od 11. 11. 2009
zaščitena Blagovna znamka
pri
Uradu Republike Slovenije
za Intelektualno Lastnino
(www.UIL-SIPO.si)

Da pa bi bila naša ideja in spletna stran grajena na TRDNEM TEMELJU
ter trajno in celostno še bolj prepoznavna in uveljavljena tako v DOMOVINI - SLOVENIJI kot v TUJINI, dne 11. 11. 2009 www.NaIzletu.Si™ postane uradno zaščitena BLAGOVNA ZNAMKA,
pri Uradu Republike Slovenije za Intelektualno Lastnino (www.UIL-SIPO.si).
Obenem pa dobimo pa tudi nov logotip z oznako ™ - Trade Mark

Z uradno blagovno znamko pa hkrati dobimo tudi celostno zaščito, tako za samo ime www.NaIzletu.Si™
kot vsebino, ter vsako posamezno fotografijo, pa še veliko, veliko več.

razpoznavnost

Naša prepoznavnost je iz leta v leto večja, tako na letni ravni v letu 2011 beležimo 60.000 obiskovalcev, v letu 2016 pa že 100.000 obiskovalcev, tako iz Slovenije kot tudi tujine.

pravice in dovoljenja
vse pravice pridržane -
Copyright © in ®

Spletna stran www.NaIzletu.Si™ je avtorsko delo, in obenem tudi uradno zaščitena blagovna znamka. Vse fotografije izletov so last avtorjev (enega, dveh ali treh) in obenem tudi blagovne znamke www.NaIzletu.Si™, pristnost le-teh se dokazuje z originali med 2 in 24 MB, in jih ni dovoljeno uporabljati kjerkoli in kadarkoli. Prav tako je z opisi posameznih izletov in podrobnimi opisi v posameznih rubrikah. Opisi izletov (kje smo bili, kako smo prišli tja, kaj smo počeli in kaj videli) so last avtorja, in urednika spletne strani www.NaIzletu.Si™. Vse pravice pridžane - Copyright © in ® www.NaIzletu.Si™. Za krajevne in državne simbole, ter splošne opise pa veljajo enake pravice kot v viru pod enakimi pogoji.

31. 10. 2010

PETA OBLETNICA delovanja www.NaIzletu.Si™ - to je bil 393. izlet, šli smo po isti poti kot na prvem izletu.

31. 5. 2014

Obhajali smo 1000. izlet

31. 10. 2014

Obhajali smo DEVETO obletnico www.NaIzletu.Si™ in 1100. izlet

20. 1. 2015

PRVI v Sloveniji (po DOPPS) opazimo BELOLIČNO DOLGOREPO RACO, in sicer je bilo to v Ljubljani, ob Grudnovem nabrežju na reki Ljubljanici. Le-ta, se od 29. 12. 2015 do 12. 2. 2016 ponovno pojavi na istem območju, kjer jo ovekovečimo s 5.070 fotografijami.
Posledično v letu 2015 in 2016 Društvo za opazovanje in proučevanje ptic Slovenije (DOPPS) (seveda v soglasju z nami) to novico, in tudi nekatere druge naše fotografije ter besedila objavi v:

- SVET PTIC, letnik 21 številka 1, april 2015 (Belolična dolgorepa raca: 20-01-15 in Labod grbec: 08-02-15)

- SVET PTIC, letnik 21, številka 2, junij 2015 (Muren)

- ACROCEPHALUS, letnik 36, številka 164/165 (Belolična dolgorepa raca: 20-01-15)

26.-30. 10. 2015

Zahvalno romanje v RIM ob 10-ketnici delovanja www.NaIzletu.Si™

31. 10. 2015

DESETA OBLETNICA delovanja www.NaIzletu.Si™ in 1346. izlet

18. 3. 2016

V Italiji v mestnem parku Franco Agosto v Forliju ujamemo nenavaden prizor: Siva čaplja je ujela in požrla kunca, celoten potek ovekovečimo z 209 fotografijami, članek je objavljen tudi v:

- SVET PTIC, letnik 22 številka 3, oktober 2016 (Siva čaplja uplenila kunca: 18-03-16)