- 2714. IZLET - sobota, 31. 10. 2020

- 31. 10. 2020 -

Ljubljansko Barje - Rakovnik

Ta dan je poseben DAN - poseben zato, ker je to 15. letnica obstoja te spletne strani - 15 let od prvega izleta. In za ta dan smo imeli v planu, da se podamo po poti prvega izleta (Vrh nad Želimljami "sv. Peter" - Zgonče "sv. Primož" - Volčje "Volčje jezero - Bloško jezero" - Kozarišče "grad Snežnik" - Mašun - Šilentabor). A tudi ta čas je poseben čas - je čas epidemije COVID-19, in omejeni smo le na gibanje v občini bivališča - torej območje Mestne občine Ljubljana. A vseeno je bil poseben dan. Na pot se odpravimo ob 10:40 po Ižanski cesti (tik do meje z Ižansko občino), kjer zavijemo levo na Hauptmanco in naprej na Šinkov štradon. Potem se sprehodimo po LJUBLJANSKEM BARJU: Šinkov štradon, Hauptmaca, Črna pot do Izarja, nazaj na Hauptmaco in krožno po Šinkovem štradonu do avta - zelo po meji - a znotraj MOL). Ob 12:22 pridemo do avta in nadaljujemo na RAKOVNIK v cerkev Marije Pomočnice ... kjer se zahvalimo za 15 let ... za 2714 izletov, da smo še zdravi in da imamo še možnost se gibati znotraj svoje občine. Nadaljujemo do Lurške votline, plan so bili še ribniki, a gneča ljudi je tu prvelika, zato mimo štora in sester pot zaključimo. Ob 13:01 pa se vračamo domov na kosilo. Za nami pa je lep 2714. izlet.

LJUBLJANSKO BARJE

Šinkov štradon

levo na Hauptmanco (desno je že Škofljica)

po Črni poti

je bilo kar (pre)vroče - 19 stopinj

desno na Hauptmanco

nazaj na Šinkovem štradonu

RAKOVNIK - cerkev Marije Pomočnice

"pri štoru"

2 udeleženca tega sprehoda: Mirko (Sony DSC HX-400V, 50x optični zoom, 4x digitalni zoom) in Lucija (Sony DSC HX-90B, 30x optični zoom, 4x digitalni zoom)