- 2683. IZLET - ponedeljek, 14. 09. 2020

- 14. 09. 2020 -

Stepani - Gradec - Sveti Simon - Pregara - Abitanti - Gradin - Vršič - Strunjan - Naravni rezervat Škocjanski Zatok

Tokrat malo drugače - dve udeleženki peljemo v Portorož. Na pot se odpravimo ob 9:00 iz Dolenjske ceste, nadaljujemo po primorski AC do izvoza za Črni Kal. Ob 9:54 se ustavimo v STEPANI za posnetek Kraškega robu in Črnega kala, potem pa se spustimo v Rižano, kjer nadaljujemo levo čez Kortine. Kmalu prispemo na Kubed, kjer se ob cesti s skupino romarjev pojavi mariborski nadškof Alojzij Cvikl, a mi pot nadaljujemo po glavni cesti mimo Galantičev. Pred Sočergo zavijemo levo do sv. Kvirika na GRADEC (10:12), ko se sprehodimo okoli cerkvice se spustimo v Sočergo in po drugi strani ceste nadaljujemo v smeri Tuljaki. Kmalu prispemo do delovišča, kjer trije delavci ne znajo na karti najti lokacije kje smo. Med tem se pred nami pojavi policijski avto, ki mu sledimo. Ker sledimo spremstvu prispemo na mejni prehod Brezovica - na meji potem vprašamo kje se pride do Abramov. Vrnemo se nazaj na križišče, kjer opazimo smerokaz in nadaljujemo v Pregaro, kjer kmalu zagledamo smerokaz, in ob 10:50 prispemo na naš cilj: SVETI SIMON - oz. zaselek Abrami. Najprej se sprehodimo okoli cerkve, kjer se da tudi pozvoniti, nato pa nadaljujemo v vas. Vračamo se nazaj v PREGARO do velike cerkve Karmelske Matere Božje (11:03), potem pa čez Gradin, po nekaj km prispemo v ABITANTI (11:19) - od kar smo bi nazadnje tu se je precej spremenilo - sedaj je tu življenje. Ko končamo z ogledom se vračamo po isti cesti, kjer nasproti pride hruška - tovornjak z malto ... del poti nazaj, do mesta kjer je cesta malo širša vozimo vzvratno. Ob 11:48 prispemo do cerkve sv. Križa v GRADIN, kjer je krasen razgled na Trst, Prosek, vse do Tržiča in še dlje. Čez Sirči in mimo Trebeše prispemo v Galantiče, kjer zavijemo levo in čez Popetre, Trsek in Kozloviči nadaljujemo do Truške, tu namesto, da bi zavili proti Bočaji zavijemo desno in prispemo na VRŠIČ - Vrnemo se nazaj in pot nadaljujemo čez Borš in mimo Glema prispemo v Babiče. Potem pa se čez Vanganel čez Vahanelsko polje spustimo v Koper, skozi predor Markovec in natako ob 13:00 prispemo v Portorož, kjer pustimo dve udeleženki. Ker je na glavni cesti zaradi del gneča se vračamo mimo Belega Križa in Pacuga v Strunjan. Zadnji postanek med 13:48 in 15:14 naredimo v ŠKOCJANSKEM ZATOKU, kjer se sprehodimo po naravnem rezervatu. Vračamo se po primorski AC. Za nami pa je zelo lep dan.

na primorski AC - pogled na Nanos

NARAVNI REZERVAT ŠKOCJANSKI ZATOK

kateri ptič je to?

ribji orel z ribo

4 udeleženci tega izleta: Mirko (Sony DSC HX-400V, 50x optični zoom, 4x digitalni zoom) in Lucija (Sony DSC HX-90B, 30x optični zoom, 4x digitalni zoom), Marinka in Barbara