- 2639. IZLET - sreda, 08. 07. 2020

- 08. 07. 2020 -

"LOGARSKA DOLINA" - 1. dan (87 km):
Ljubljana - Kališe - Volovljek {1029 m} - Podolševa: "Sveti Duh {1227 m} - Strevčev Vrh {1432 m}
Sveti Lenart {1334 m}
Strevčev Vrh {1432 m} Potočka Zijavka {1630} - Sveti Duh {1227 m} (6 ur)" -
Logarska dolina: "Kmečka hiša Ojstrica - slap Palenk - Kmečka hiša Ojstrica"

Letos se na dopust odpravimo malo drugače – s turističnimi boni. Za destinacijo Logarska dolina se odločimo že prej, in v soboto 4. 7. 2020 se v ta namen odpravimo poiskat prenočišče. Najprej si cene pogledamo po medrežju, npr. Hotel Plesnik v Logarski dolini ima ceno 90 EUR (nočitev z zajtrkom za eno osebo na noč) – visoko ceno opravičijo, da zraven dobiš še brezplačno copatke za v Welness. Pa vendar, če greš za par dni je dobro, če imaš možnost tudi kosila ali večerje … Že doma se nekako odločimo za Kmečko hišo OJSTRICA (nočitev z zajtrkom za eno osebo = 45 EUR) – a jo je treba prej rezervirati in plačati akontacijo 50 EUR. Problem Logarske je tudi vstopnina –7,5 EUR za vstop z avtom, pa tudi če greš samo pogledat kje boš spal.

Na pot se odpravimo ob 7:43, sicer s precej negotovosti .. tudi kako bo z avtom … če bo imel dovolj moči in ne bomo kje obstali, zato se na pot ne odpravimo po AC, vendar po Roški, čez Tomačevsko krožišče ter naprej čez Trzin, Mengeš, Kamnik, ter naprej v smeri Velike planine. Prvi postanek naredimo pri cerkvici sv. Ahacija -
KALIŠČE ob 8:47, kjer se odpre pogled na Ljubljano, vse do Tomišlja, na Škofjo Loko … Potem pa kmalu prispemo na prelaz VOLOVLJEK (1029 m). Spustimo se v Podvolovljek do Luč, in potem levo ob Savinji navzgor v Solčavo. Nadaljujemo z vzponom po Solčavski panoramski cesti na PODOLŠEVO do cerkve Sveti Duh, kjer parkiramo. Cilj prvega dne je bila Potočka Zijavka. Natanko ob 10:00 pričnemo naš vzpon po planinski poti v smeri Potočke Zijavke. Po 15 minut vzpenjanja pa ostane le še smerokaz za Sv. Lenart. Ker ne vemo ali smo kaj zgrešili pot nadaljujemo na novi cilj. Pot je mestoma zelo namočena in hodimo po vodi. Ob 10:39 pridemo na STREVČEV VRH (1432 m) in državno mejo, ki jo prestopimo in že smo v Avstriji. Ob 11:21 prispemo na naš cilj – SVETI LENART (1334 m). Ko pomalicamo in si malo odpočijemo, pozvonimo na oba velika zvona, potem pa se ob 11:50 pričnemo vzpenjati proti Domovini. 12:25 in spet smo v Sloveniji. Ker je bil naš prvotni cilj drugačen, in ker je tu smerokaz za Olševo se odločimo, da vseeno poskusimo če pridemo na kakšno drugo pot ali celo na Potočko Zijavko. Po dobre pol ure hoje po robu – med Slovenijo in Avstrijo končno prispemo do smerokaza za Potočko Zijavko. Pot se prične strmo vzpenjati. A splačalo se je – ob 13:25 prispemo na naš cilj POTOČKA ZIJAVKA (1630 m). Ko si vse ogledamo, poslikamo in si malo odpočijemo, se ob 14:08 pričnemo spuščati – najprej po isti, potem pa po drugi poti. Na glavno cesto prispemo ob 15:35, do avta pa ob 15:53 – za nami pa skoraj 6 ur hoje. Potem pa se spustimo v Solčavo in ob 16:17 prispemo v LOGARSKO DOLINO – za vstop je sicer treba plačati 7,5 EUR (a se znajdemo in pokažemo sobotni listek … pa saj smo v soboto tako ali tako le rezervirali sobo). Ob 16:35 pa že prispemo v naše bivališče: Kmečka hiša Ojstrica. Ko razpakiramo si malo odpočijemo, potem pa se ob 18:00 odpravimo na večerjo (14 EUR: juha, solata, glavna jed in sladica). Po večerji ob 19:10 se odpravimo še na sprehod do slapu Palenk. Ob 19:52 pa se vrnemo v sobo in se kmalu odpravimo k počitku.

ob poti

končno PRVI smerokaz za POTOČKO ZIJAVKO

pogled na Svetega Duha

CILJ - Potočka Zijavka

in kaj se zgodi, če klop ni stabilna

za drevesi je kmečka hiša Ojstrica v Logarski dolini

spust v "dolino"

na glavni cesti

pogled na Potočko Zijavko od spodaj

pogled na Sveti Duh

spust v Solčavo

LOGARSKA DOLINA

Kmečka hiša OJSTRICA - in najina soba (apartma)

pogled iz terase - čakajoč na večerjo

večerja

sprehod po večerji

naša koza

slap Palenk

potem pa k počitku

povezava na 2. dan (četrtek, 09. 07. 2020)

2 udeleženca tega izleta: Mirko (Sony DSC HX-400V, 50x optični zoom, 4x digitalni zoom), Lucija (Sony DSC HX-90B, 30x optični zoom, 4x digitalni zoom)