- 2557. IZLET - sobota, 08. 02. 2020

- 08. 02. 2020 -

"Prešernov dan"
Zadrževalnik Požeg - Rački ribniki - Maribor - Koblarjev zaliv - Maribor - Vurberk - Ptuj

Za Slovenski kuturni praznik - Prešernov dan se odpravimo na ogled muzejev in galerij. Na pot se odpravimo ob 7:50 po Dolenjski cesti do Rudnika, potem pa po štajerski AC do izvoza za Pragersko. Pot nadaljujemo čez Spodnje Poljčane do konca kraja, ter pred krajem Sele pri Poljčanah zavijemo desno, cesta kmalu postane makedam, na križišču zavijemo levo in kmalu - ob 9:04 prispemo do prvega cilja ZADRŽEVALNIK POŽEG, najprej se odpravimo na krajši sprehod po nasipu, potem pa z avtom nadaljujemo do ribogojnice, kjer s sprehodom nadaljujemo. Čez dobre pol ure nadaljujemo čez progo in Grajevnik ter mimo Turnovih ribnikov prispemo do RAČKIH RIBNIKOV. Ob 10:05 se čez Rače in Fram spet v vključimo na AC in nadaljujemo v MARIBOR, kjer ob 10:35 parkiramo na Gregorčičevi ulici. Najprej se ustavimo v Stolnici, potem pa nadaljujemo z ogledom pokrajinskega muzeja v gradu Maribor. Sledi ogled frančiškanske cerkve, kjer je bil krrščen tudi naš božji služabnik Andrej Majcen, obisk TIC, ogled sinagoge, potem pa se spustimo do Drave in se najprej ustavimo v Pizzeriji za kosilo. Med 13:03 do 14:07 se ob Dravi sprehodimo do KOBLARJEVEGA ZALIVA in nazaj, potem pa mimo tržnice še na ogled Umentnostne galerije in ob 14:39 prispemo nazaj do avta. Pot nadaljujemo čez Melje (ob Dravi), čez Malečnik, Celestrino, Trčevo, Zgornji in Spodnji Duplek, Dvorjane in končno prispemo na VURBERK, kjer se vzpnemo na grad (15:23). Nadaljujemo čez Grajena in Štuki, ter ob 16:00 prispemo na PTUJ. Na grad, le za razgled, a potem si ogledamo še Ptujski muzej. Za konec se ustavimo še na drugi strani Drave za ogled panorame. Ob 17:02 pa se čez Kidričevo in Pragersko ter potem po štajerski AC vračamo proti domu, kamor srečno prispemo ob 18:20. Za nami pa je lep praznični dan.

ZADRŽEVALNIK POŽEG

pri ribogojnici

med potjo

RAČKI RIBNIKI

MARIBOR - Evangeličanska cerkev

ogled stolnice

ogled muzeja

pri frančiškanih

in krstni kamen, kjer je bil krščen božji služabnik Andrej Majcen

sinagoga

grad VURBERK

PTUJ - Ptujski grad

še pogled na Ptuj

3 udeleženci tega izleta: Mirko (Sony DSC HX-400V, 50x optični zoom, 4x digitalni zoom), Lucija in Marinka