- 2675. IZLET - sobota, 05. 09. 2020

- 05. 09. 2020 -

Kočevska Reka - Ograja - Gorenja Žaga - Laze pri Predgradu - Dol - Predgrad - Zagozdac - Čeplje - Nemška Loka -
Buldržkelder - Sredgora - Mirna Gora - Planina - Pri Jarmu - Vrčice - Srednja Vas - Črmošnjice - Soteska

Tokrat se v bistvu odpravimo nabirat robidnice na Ograjo, a vmes si ogledamo še marsikaj zanimivega. Na pot se odpravimo ob 8:50, in sicer po Dolenjski cesti čez Rudnik, Škofljico in naprej po Kočevski magistrali čez Ribnico in potem desno v smeri Gotenice. Kmalu zavijemo levo in čez Jelendol in Primože nadaljujemo do KOČEVSKE REKE, kjer si ob 10:05 ogledamo cerkev sv. Janeza Krstnika. Čez Novi Lazi nadaljujemo na Štalcarje in desno čez Moravo, kjer kmalu zavijemo levo in nadaljujemo na OGRAJO - sledi nabiranje robidnic (žal so bile že bolj pobrane), potem imamo malico, ter se ob 11:45 pričnemo vračati na glavno cesto, kjer zavijemo levo ter se čez Podstene pri Kostelu spustimo v GORENJO ŽAGO in do Kolpe. Postanek pri sv. Vidu v LAZAH PRI PREDRAGU, in že smo ob Kolpi v DOLu, Ob 12:50 se pričnemo vzpenjati po cesti, ki je v korist in v blagor ljudstva na PREDGRAD, kjer si ogledamo cerkev. Zaustavimo se še pri cerkvi Marijinega Vnebovzetja v ZAGOZDAC, v ČEPLJE in v NEMŠKI LOKI. Po makedamo nadaljujemo v smeri Koprivnika, a na križišču zavijemo desno v smer Črnomlja. Ko zapustimo Bistrico, levo kmalu zagledamo smerokaz za Mirno Goro. Nadaljujemo po precej ozki a lepi cesti čez Zagradec do BULDRŽKELDER, cesta kmalu postane širša in že smo v SREDGORA, kmalu prispemo na PLANINO in potem še na 3,5 km oddaljeno MIRNO GORO, kjer se 14:50 povzpnemo na razgledni stolp. Spuščamo se čez PLANINO in cerkve sv. Ilija po gozdni cesti PRI JARMU v VRČICE. Še postanek v SREDNJI VASI in ČRMOŠNJICAH, za konec pa še na mostu čez Krko v SOTESKI. Potem pa čez Žužeberk do Krke, čez Muljavo do Ivančne Gorice, in po AC do doma, kamor srečno prispemo ob 17:00. Za nami pa je zelo lep dan.

cerkev sv. Janeza Krstnika v Kočevski Reki

iz razglednega stolpa

potem še pozvonimo

PLANINA

cerkev sv. ILIJA in kočevarsko pokopališče

PRI JARMU

VRČICE

SREDNJA VAS

ČRMOŠNJICE

SOTESKA

KRKA in HUDIČEV TURN

med potjo

3 udeleženci tega izleta: Mirko (Sony DSC HX-400V, 50x optični zoom, 4x digitalni zoom) in Lucija (Sony DSC HX-90B, 30x optični zoom, 4x digitalni zoom) ter Marinka