- 2530. IZLET - ponedeljek, 30. 12. 2019

- 30. 12. 2019 -

Naravni rezervat Izliv Soče Isola della Cona - Lagunska ribogojnica Valle Cavanata - Gradež Grado - Oglej Aquileia - Prosek "Marija na Vejni" Prosecco

Na pot se odpravimo ob 7:42, ko na Galjevici poberemo še tretjo udeleženko, ter nadaljujemo desno na Dolenjsko cesto, desno na Peruzzijevo, ter na primorsko AC do Fernetičev, kjer prečkamo mejo. Nadaljujemo po italijanski AC v Tržič, ter naprej v smeri Gradeža. V Tržiču na drugem krožišču zavijemo v smeri Marine Julija, na koncu levo in že smo ob kanalu Navigabile, kamor čez mostiček zavijemo levo. Ob 09:05 končno prispemo na naš cilj NARAVNI REZERVAT IZLIV SOČE, po plačilu vstopnici (3x 5 EUR) pa smo že na prvi opazovalnici, kjer pa nas pričaka led. Pot nadaljujemo proti Soči, kjer nas pričakata blato in potem voda, tako da se vrnemo na osnovno pot. Le na Marioneti je bilo nekaj ptic, potem pa pot ob glavnem kanalu kmalu postane blatna. A kljub ledu in blatu se naužijemo svežega zraka. Pot nadaljujemo čez Sočo in do Jadranskega morja ter v naravni rezervat LAGUNSKA RIBOGOJNICA, kjer nas pričakajo plamenci. Potem pa v GRADEŽ na ogled jaslic, nazaj grede se ustavimo še v OGLEJU, potem pa v Tržič v McDonalds na kosilo in po nakupih. Vračamo se po italijanski AC, zadnji postanek pa naredimo še pri Mariji na Vejni v PROSEKU. Potem pa na AC in proti domu, kamor prispemo ob 18:06, za nami pa je čudovit dan.

ob poti na primorski AC

pogled na Prosek

Naravni rezervat IZLIV SOČE - prva opazovalnica

pogled na Triglav

na drugi opazovalnici

v smeri proti Soči

in voda - konec poti

tudi po konjski poti ni bilo nič bolje

nazaj na osnovnem krogu

zelenonoga tukalica

beločela gos

na Marijoneti

ob glavnem kanalu

pujski pač

še enkrat na prvi opazovalnici

ob poti, ko se vračamo

in Julijske alpe s Triglavom ter Dolomiti

OGLEJ

v Ogleju ob cesti

PROSEK "Marija na Vejni" - Jadransko morje - pogled na Miramar, Tržič, Izliv Soče, Gradež na drugi strani pa Trst, Piran ...

ogled zgornje cerkve

ogled spodnje cerkve

in še enkrat panorama

3 udeleženci tega izleta: Mirko (Sony DSC HX-400V, 50x optični zoom, 4x digitalni zoom), Lucija (Sony DSC HX-90B, 30x optični zoom, 4x digitalni zoom) in Alenka