- 2273. IZLET - ponedeljek, 28. 01. 2019 - 3. dan

- 28. 01. 2019 -

Forli (13 km)

Zjutraj po zajtrku se z avtom odpraviva do 1,5 km oddaljene privatne bolnišnice Villa Igea, kjer najprej sestra uredi vse formalnosti, okoli 9:00 pa pride tudi dr. Busin. Po končanem pregledu se odpraviva v bližnji 3 km oddaljen nakupovalni center, kjer ob 12:00 zapraviva 17 EUR, potem pa se okoli 12:30 vrneva nazaj v hotel. Zelo kmalu se peš odpraviva v restavracijo Del Corso na kosilo. Spet 27 EUR (13:49). Ob 14:00 se vrneva nazaj v hotel, potem pa po kratkem počitku ob 14:25 nadaljujeva peš v bližnji mestni park franco agosto gledat zajčke (14:38–15:36), nadaljujeva po mestu, še v stolnico, potem pa do cerkve sv. Lucije (poleg hotela), kamor prideva malo pred peto. Ugotoviva, da je ob 17:00 sveta maša. Na hitro skočiva v hotel na WC, potem pa k sveti Luciji k maši. Sveta maša je bila v kapeli, daroval pa jo je črnc – verjetno misijonar, saj je med pridigo vprašal prisotne, kako se to reče po italijansko. Zanimivo je bilo tudi sveto obhajilo po obema podobama. Ob 18:10 se vrneva nazaj v hotel. Potem pa se je začelo. Že od jutra sem se bolj čudno počutil, nekaj mi je tiščalo v želodcu. Potem sem se odločil in šel na silo bruhat, včasih to pomaga. Potem se to ni ustavilo, še driska in vročina, postal sem ves zelen in vmes me je obšla slabost in za trenutek sem padel skupaj. Ko sem prišel k sebi sva se odločila, da najbolje, da kličeva zdravnika. Malo pred deveto sva šla na recepcijo, kjer pravijo, da zdravnik sicer pride, a te potem pošlje v bolnico, da najbolje, da se odpeljeva sama z avtom, in če imava navigator. Glede na stanje se odločiva in pokliče nama TAXI. Po plačilu 14 EUR prispeva na Urgenco. Zelo kmalu ob 21:16 naju sprejmejo. Najprej mi naredijo EKG, ob 21:44 mi vzamejo kri, sledi čakanje (bruhanje in driska), ko grem zjutraj bruhat na WC priletijo štiri zdravnice in ob 02:15 dobim prvo infuzijo, ob 04:07 me prvič pregleda zdravnica, potem pa ob 04:37 dobim še eno infuzijo. Ob 05:59 zaključijo postopek in dobim račun za 68,50 EUR, ter recepte in navodila. potem se izteče še infuzija in okoli 06:30 mi vzamejo kanalček. Diagnoza GASTROENTERITE. Pokličejo nama TAXI, in po plačilu 11 EUR (za enako razdaljo kot prej) v hotel prideva malo pred 07:00 zjutraj (to je že ČETRTI DAN).

kosilo v Del Corso

med potjo

po mestu v park

prenovljen podhod

mestni park Franco Agosto in zajčki (PRAVILNO KUNCI)

nazaj čez mesto

pred stolnico

cerkev Svete Lucije

po sveti maši - zakristija

potem pa novim dogodivščinam naproti - v hotel in na Urgenco

STROŠKI TRETJI DAN

Coop 17 EUR
Kosilo 27 EUR
Taxi 14 EUR
-----------------------------------
Skupaj stroški 3. dan 58 EUR, 13 km

povezava na 4. dan (29. 1. 2019)

2 udeleženca tega izleta: Mirko (Sony DSC HX-400V, 50x optični zoom, 4x digitalni zoom), Lucija (Sony DSC HX-90B, 30x optični zoom, 4x digitalni zoom)