- 2495. IZLET - sobota, 26. 10. 2019

- 26. 10. 2019 -

Resje - Bled - Brezje - Hraški mlaki

Na pot se odpravimo po gorenjski AC, in sicer najprej do izvoza za Brezje in nadaljujemo na RESJE, kjer se oskrbimo z domačimi jabolki, pred Radovljico se spet vključimo na AC, ki jo zapustimo v Lescah ter nadaljujemo na BLED - najprej na pokopališče na obisk sorodnikov in znancev, potem pa avto preparkiramo na plačljivo parkirišče (4 EUR) in se ob 11:00 peš odpravimo okoli jezera. Natanko po treh urah se vrnemo nazaj, še enkrat čez pokopališče in v Lesce v Mcdonalds na kosilo. Potem pa na BREZJE, najprej na pokopališče k s. Manci, potem pa še k Mariji Pomagaj. Vračamo se po AC do izvoza Vodice, nadaljujemo do HRAŠKIH MLAK, nazaj na AC, ki pa jo zaradi gneče zapustimo v Tacnu, potem pa po Celovški cesti proti domu, kamor po zelo lepem in vročem dnevu prispemo ob 16:40.

RESJE

BREZJE - na pokopališču

Bazilika Marije Pomagaj

Hraški mlaki

3 udeleženci tega izleta: Mirko (Sony DSC HX-400V, 50x optični zoom, 4x digitalni zoom), Lucija, Marinka