- 2492. IZLET - sreda, 23. 10. 2019

- 23. 10. 2019 -

Naravni rezervat Izliv Soče Isola della Cona - Lagunska ribogojnica Valle Cavanata - Pancan Pancano - Štivan San Giovanni del Timavo

Na pot se odpravimo ob 7:56, in sicer ob Dolenjski železnici, levo na Galjevico, desno na Dolenjsko cesto in po njej na Rudnik, kjer poberemo še tri člane, Ob 8:30 nadaljujemo po primorski AC do počivališča Povir, kjer sledi kavica, potem pa do Fernetičev, kjer prečkamo mejo. Nadaljujemo po italijanski AC v Tržič, ter naprej v smeri Gradeža. Tokrat pot skrajšamo in v Tržiču na drugem krožišču zavijemo v smeri Marine Julija, na koncu levo in že smo ob kanalu Navigabile, kamor čez mostiček zavijemo levo. Ob 10:02 končno prispemo na naš cilj NARAVNI REZERVAT IZLIV SOČE, po plačilu 5 vstopnici (1x 5 EUR in 4 x 3,5 EUR)smo že na prvi opazovalnici. Po ogledu prvih treh opazovalnic, zavijemo desno proti Soči. Vendar nas pri prvi opazovalnici pričaka suša - nič vode, le konji in govedo. Nadaljujemo naprej ob Soči in še malo naprej. Ptic ni bilo veliko, a smo si vmesni čas krajšali z nabiranjem gloga. Ob 12:26 prispemo nazaj in nadaljujemo na Marijoneto, kjer tudi ni ptic, potem pa krožno nazaj do prve opazovalnice. Ob 13:34 se vrnemo do avta, pot čez Sočo nadaljujemo proti Gradežu, kjer se ob 13:54 ustavimo v rezervatu LAGUNSKA RIBOGOJNICA, potem pa do Jadranskega morja in nazaj čez Sočo, vračamo se po isti poti, le da pred Tržičem zavijemo še desno v PANCAN, potem pa v Tržič po nakupih. Zadnji postanek za malico naredimo pri izviru Timava v ŠTIVANu ob 16:20. Ob 17:00 pa se po stari cesti čez Občine vračamo proti domu, kamor srečno prispemo ob 18:22. Za nami pa je zelo lep dan.

NARAVNI REZERVAT IZLIV SOČE - 10:02

ŠTIVAN

izvir Timava

cerkev sv. Ivana

5 udeležencev tega izleta: Mirko (Sony DSC HX-400V, 50x optični zoom, 4x digitalni zoom), Marinka, Bogdan, Bogdana in Drago