- 2434. IZLET - sobota, 17. 08. 2019

- 17. 08. 2019 -

Bled - Ojstrica - Bled - Brezje - Hraški mlaki

Na pot se odpravimo ob 9:00 ob Dolenjski železnici, desno na Peruzzijevo in po gorenjski AC do izvoza Lesce. Kljub rahli gneči na BLED na parkirišče nasproti pokokopališča prispemo ob 10:13. Po plačilu 6 EUR za 6 ur se najprej odpravimo na pokopališče obiskat sorodnike, prijatelje in znance, potem pa dol do jezera, in okoli njega do Zake, kjer se vzpnemo na OJSTRICO, zadnji del poti je kar zahteven a razgled vse poplača. Potem se vrnemo nazaj v Zako in pot ob jezeru nadaljujemo. Pri Mlinu mimo prideta dva gasilca na intervenciji, in večji oplazi avtobus - pri tem se mu zvije lestev - to popravijo in odrvijo dalje. Za konec se ustavimo še v cerkvi sv. Martina, ter ob 14:20 prispemo nazaj do avta. Nadaljujemo v Lesce v McDonalds na kosilo, potem pa k Mariji Pomagaj na BREZJE. Za konec se ustavimo še pri HRAŠKIH MLAKAH, potem pa na AC in proti domu. Za nami pa je lep dan.

BLED - pokopališče

ob BLEJSKEM JEZERU

nove tablice - od 200 EUR kazni

kormoran

dron

vzpon na Ojstrico

OJSTRICA

spust - turisti so po tej poti hodili v natikačih

naprej ob jezeru

gasilec na intervenciji s prelomljeno lestvijo

pogled na OJSTRICO

cerkev sv. Martina

LESCE

BREZJE

HRAŠKI MLAKI

2 udeleženca tega izleta: Mirko (Sony DSC HX-400V, 50x optični zoom, 4x digitalni zoom), Lucija (Sony DSC HX-90B, 30x optični zoom, 4x digitalni zoom)