- 2254. IZLET - sobota, 29. 12. 2018

- 29. 12. 2018 -

Sobotno popoldne izkoristimo za sprehod v krajinski park Tivoli. Na pot se odpravimo ob 13:50, in sicer ob Dolenjski železnici v Botanični vrt, kjer zaradi visokih (za ta letni čas - zimo) temparatur že skoraj vse odganja. Čez Hladnikovo brv na Špico in ob Ljubljanici na Breg, kjer si ogledamo jaslice. Nadaljujemo čez Novi trg in mimo NUKa na Vegova, čez Kongresni trg do Uršulink, kjer je cerkev zaprta. Mimo Parlamenta na Prešernovo in v krajinski park Tivoli. Vračamo se po Cankarjevi in Čopovi k Frančiškanom na ogled jaslic, potem še v Stolnico. Potem pa do Mestne hiše in čez Stari trg do Svetega Jakoba, kjer pa je tudi bilo zaprto. Potem ob Ljubljanici do Špice, v Botanični vrt in ob Dolenjski železnici proti domu, kamor prispemo ob 16:20. Zvečer pa se odpravimo še na Rakovnik na ogled živih jaslic.

ob poti

Frančiškani - Marijino oznanjenje - ogled jaslic

dva laboda na Prešernovem trgu

Stolnica - sv. Nikolaj - ogled jaslic

Sveti Jakob - "ogled jaslic"

ob Ljubljanici

ŽIVE JASLICE na Rakovniku

2 udeleženca tega sprehoda: Mirko (Sony DSC HX-400V, 50x optični zoom, 4x digitalni zoom), Lucija