- 28. 08. 2018 -
Naravni rezervat Škocjanski zatok - Piran - Strunjan

Opis poti: Tokrat se na povabilo sorodnikov - dobrih družinskih prijateljev odzovemo povabilu na kosilo v Piran. Na pot se odpravimo ob 7:45 po primorski AC, z vmesnim postankom za WC na Ravberkomandi, malo po deveti že zapustimo AC na izvozu za Bertoke in ob 9:14 prispemo v NARAVNI REZERVAT ŠKOCJANSKI ZATOK. Že na samem začetku na toplo sprejmeta tudi vodji rezervata ga. Bojana in g. Igor ki nam povesta, katere ptice so v rezervatu. Vmes srečamo še enega gospoda, ki nam pove, kje se zadržuje vodomec, nam pokaže kačarja ... Opazimo kar precej ptic, tudi rjavo čapljo, žabe,kuščarje, ose in kačje pastirje. Lep in poučen dvourni sprehod sklenemo na parkiršču, kjer ponovno srečamo go. Bojano, potem pa se ob 11:19, ko se vrnemo na AC, tokrat v smeri Škofij, kjer prečkamo mejo in nadaljujemo v trgovski center v Italiji. Najprej si za 73 EUR kupimo 5 lepih hlač, 1 majico in 1 pulover (hlače so bile iz 69 EUR znižane na 17 do 7 EUR), sledi še nakup parih drobnarij, potem pa se ob 13:05 pričnemo vračati v Domovino. Vožnjo nadaljujemo pod Markovcem, in kot dogovorjeni prispemo ob 13:30 v PIRAN na dogovorjeno mesto, potem pa se odpeljemo na bližnje pripravljeno (seveda) brezplačno parkirno mesto. Sledi srečanje s sorodniki ter slasntno in okusno kosilo. Po kosilu in druženju se ob 15:52 odpravimo peš na Trtinijev trg na sladoled in kavico, potem se vzpnemo še do sv. Jurija. Ob 18:31 pa naše prijetno druženje zaključimo, ter se poslovimo. Pot nadaljujemo v STRUNJAN, najprej za kratek postanek in ogled solin ob 18:43, potem pa ob 18:52 že parkiramo za 2 Eur na glavnem parkirišču ter se sprehodimo do morja ter se naprej ob obali vzpnemo na Strunjanski križ, kjer ob 19:30 že opazujemo veličastni pogled, sicer vidljivost ni bila najboljša, a se je vidila obala še daleč daleč pod Gradežem. Med 19:48 do 19:50 opazujemo sončni zahod, potem pa se spustimo na parkiršče, in ob 20:06 po primorski AC zapuščamo Strunjan. Domov se vrnemo ob 21:22 za nami pa je zelo lep in prijeten dan. Pa še združilo smo prijetno s koristnim in slastnim.

NARAVNI REZERVAT Škocjanski zatok - "oguljena" sraka

potem pa se prične sprehod

rjava čaplja v letu

glavna opazovalnica

ogled Škocjanskega zatoka do 11:15 - nakupovanje - spodaj PIRAN 13:32

sprehod na sladoled in kavico v PIRANU

Tartinijev trg

pri cerkvi sv . Jurija

še pogled na FIESO in slovo