- 2246. IZLET - sobota, 15. 12. 2018

- 15. 12. 2018 -

Bled - Brezje

Dopoldne se odpravimo na Bled, in sicer po gorenjski AC do izvoza Lesece in potem naprej na BLED. Parkirati želimo na glavnem parkirišču, a so parkirno uro podražili na 2 EUR, zato se odločimo za parkirišče pri pokopališču, ter ob 10:30 plačamo 3 EUR za 3 ure. Najprej se ustavimo na pokopališču pri sorodnikih, potem pa nadaljujemo mimo slaščičarne kremšnit do jezera. Ob 10:45 pričnemo sprehod okoli jezera, ki ga ob 12:30 sklenemo. Vračamo se mimo cerkve sv. Martina v kateri se tudi zaustavimo, potem pa se ob 12:45 vrnemo do avta. Nazaj grede se ustavimo še na BREZJU pri Mariji Pomagaj. Najprej se priporočimo sv. Janezu Pavlu II, potem Mariji, potem pa se odločimo (s tem namenom smo tudi šli na Brezje) za sveto spoved pred prihajajočimi prazniki. Ker je bila ura 13:21, spovedovati pa naj bi začeli šele ob 14:00 se odločimo in si vmesni čas ogledamo še zelo zanimiv Muzej jaslic. Po ogledu pa k spovedi, še k Mariji, potem pa se ob 14:12 po gorenjski AC vrnemo domov na kosilo. Za nami pa je zelo lep dan.

BLED - na pokopališču

BLEJSKO JEZERO - sprehod okoli jezera

pa smo okrog - še ogled jaslic

cerkev sv. Martina

BREZJE

pri relikvijah sv. Janeza Pavla II

pri Mariji Pomagaj

ogled Muzeja jaslic (vstopnina 3,5 EUR / osebo)

in še enkrat bazilika Marije Pomagaj

2 udeleženca tega izleta: Mirko (Sony DSC HX-400V, 50x optični zoom, 4x digitalni zoom), Lucija