- 13. 01. 2018 -
Naravni rezervat Izliv Soče "Isola della Cona" - Valle Caneo - Lagunska ribogojnica "Valle Cavanata" - Gradež - Tržaški zaliv

Opis poti: Na pot se odpravimo ob 7.35, in sicer ob Dolenjski železnici, desno na Peruzzijevo in naprej po primorski AC, čez Fernetiče v Italijo in naprej po italijanski AC do izvoza Tržič / Gorica, kjer AC zapustimo. Čez Tržič nadaljujemo v smeri Gradeža, in v Bistrici pri semaforju zavijemo levo v smeri naravnega rezervata, kmalu prispemo na željeni cilj. (120 km in natanko 1:20 vožnje). Po plačilu vstopnine 5 EUR pa se naše raziskovanje prične NARAVNI REZERVAT IZLIV SOČE "Isola della Cona", tokrat se odločimo za krajši krog, z še eno dodatno opazovalnico proti Soči za katerega porabimo 2 ure sprehoda v neokrnjeni naravi, vmes pa opazujemo ptice. Ker tik pred koncem osnovnega kroga obnavljajo pot, se nazaj vrnemo po isti poti. Ob 12:44 naredimo prekršek in pot kar ob Soči po kolesarski stezi nadaljujemo do glavne ceste (sicer bi morali nazaj do Bistrice in levo do Soče - vsaj 7 km dodatne vožnje), prečkamo Sočo in nadaljujemo v smeri Gradeža. Zavijemo levo na Fossalon in se ustavimo v VALLE CANEO ter se sprehodimo do Soče. Pot nadaljujemo ob Jadranskem morju v smeri Gradeža ter se zaustavimo še v LAGUNSKI RIBOGOJNICI "Valle Cavanata", kjer nas pričakajo flamingoti. Pot nadaljujemo v Gradež, a tudi tu pridemo do konca, glavni most, ki pelje naprej v Oglej je zaprt, tako, da se moramo po isti cesti vrniti nazaj v Tržič, kjer sledijo nakupi. Ob 15:00 se po stari cesti ob TRŽAŠKEM ZALIVU vračamo proti domu. Še zadnji postanek v trgovskem centru v Miljah ob 16:00 - ob 18:15 pa se vrnemo v Slovenijo, in ob 19:15 prispemo domov. Za nami pa je lep sončen dan, z šibko burjo.

ob poti

pred naravni rezervatom

NARAVNI REZEVRAT - Izliv Soče - prva opazovalnica

nadaljujemo

po blatu proti Soči

in konec poti - preveč blatno in smo morali nazaj

ob cesti

čez Sočo

Valle Caneo

Soča

ob Jadranskem morju

Valle Cavanata - Lagunska ribogojnica

in še par Plamencev (flamingov)

nadaljujemo

Gradež

nazaj čez Sočo

pogled na Devin

Tržaški zaliv in Miramar

še čez Trst

po nakupih, potem pa proti domu.