- 2238. IZLET - torek, 04. 12. 2018

- 04. 12. 2018 -

Stražar - Mokrc - Dobravica - Draga

Dopoldne se 4. decembra pri +12 stopinjah odpravimo na Mokrc nabirat mah za jaslice. Na pot se odpravimo ob 10:00 po Ižanski cesti na Ig in naprej po cesti za Kurešček. V Škrilju zavijemo desno smer Tlake in pot nadaljujemo. Cesta kmalu postane gozdna cesta (torej vožnja je na lastno odgovornost). Na prvem križišču, kjer je tabla: Območje medveda - zavijemo desno in že zelo kmalu se pojavijo skale in mah. Ko ga naberemo štiri banjice pot iz radovednosti najprej nadaljujemo še malo naprej, potem pa obrnemo in se vrnemo nazaj na križišče, ter nadaljujemo v smeri Petelinovih dolin. Kmalu mimo jame skednice zavijemo zavijemo desno in se peš odpravimo (za 1 uro hoje - tja in nazaj) na vrh 794 m visok STRAŽAR, od koder je veličasten pogled na Julijske, Kamniško-savinjske alpe in celo Karavanke. Ko se vrnemo pot nadaljujemo v smeri Kozlovih sten, in na prvek križišču naberemo še 1 banjico mahu. Nadaljujemo levo na MOKRC, kjer se odpre pogled na Golo, Kurešček, Ahac, Tabor, Kum, Turjak in Veliki Osolnik. Na glavno cesto prispemo pri Stari Žagi, potem pa nadaljujemo čez Golo. še postanek na DOBRAVICI in že se spustimo na Ig. Za konec se ustavimo še v DRAGI pri ribnikih. Vračamo se čez Ig in po Ižanski cesti. Domov pa prispemo ob 14:30. Za nami je lep in zelo topel dan.

pogled na Krim

po poti na Stražar

STRAŽAR - 794 m in pogled na

celo trije metuljčki - ADMIRALI so se sončili na vrhu

in potem smo se spustili - mimo prikolice na skalnatem brezpotnem terenu

nazaj pri avtu

MOKRC - pogled na Golo

in Kurešček

DOBRAVICA

DRAGA

2 udeleženca tega izleta: Mirko (Sony DSC HX-400V, 50x optični zoom, 4x digitalni zoom), Marinka