- 24. 07. 2017 -
6. dan:
Stubenberg – Burghausen – A: Bergheim bei Salzburg - SLO: Ljubljana (398 km)

Opis poti: Zadnji dan se po kraljevskem spanju in zajtrku ter plačilu 79 EUR ob 9:17 odpravimo proti domu. Vremenska napoved – močen dež in nevihte. Pot nadaljujemo ob reki Inn po cesti 12 v Braunau am Inn, ter (naprej po AC), zaradi dela na cesti v Altötting, ter čez Emmerting ob 10:06 prispemo v BURGHAUSEN (tega smo si – mesto – pogledali že 20. aprila letos) – tokrat pa se po panoramski vožnji čez mesto ob 10:12 zaustavimo na gradu – najdaljšem gradu na Svetu, dolg je 1051 m. Ker je bilo še suho se sprehodimo po notranjosti, se naužijemo razgleda na Marienberg, ter si po plačilu 18 EUR ogledamo tudi muzejske zbirke: Stadt museum Burgausen, Staatliches Burgmuseum in der Hauptburg ter Haus der Fotografie. Ob 12:27, ko končamo z ogledom prične rahlo deževati, mi pa pot nadaljujemo ob reki Salzach v bližnji Tittmoning, kjer upamo, da se pod mestnimi vrati pred nami ne zagozdi tovornjak (13:13), ter ob 13:32 prispemo v Laufen, ter čez Salzach prispemo v Avstrijo – Oberndorf – kraj Svete noči, tu že močno dežuje, ob 13:38 za 48 EUR dotočimo bencin, potem pa po Domstraße nadaljujemo proti Salzburgu. Zadnji postanek naredimo v BERGHEIM BEI SALZBURG, kjer si ob 14:08 v restavraciji Der wirt FRANZ privoščimo kosilo za 25,10 EUR, ob 15:10 se vzpnemo še do cerkve, a je bil v njej ravno pogreb. Tako, da ob 15:13 pot nadaljujemo s panoramsko vožnjo čez SALZBURG (15:29). Ob 15:41 prispemo na AC – kjer je bilo vedno bolj deževno in temačno. Ob 16:04 se peljemo mimo gradu Werfen, ob 16:44 plačamo 11,5 EUR za turski predor. Domov smo želeli priti tako, da bi ob 18:30 prišli še k sveti maši, saj je bil spominski dan Marije Pomočnice, a vreme je bilo deževno, in varnost smo dali na prvo mesto, vožnjo je bilo treba prilagoditi razmeram na cesti … še posebej na Avstrijski AC je bila mestoma voda na cestišču, in tudi če smo vozili bolj počasi je mestoma avto zanašalo. Najhuje je bilo tik pred Karavankami, kjer je še močneje deževalo. Ob 17:58 smo plačali 7,20 EUR za predor Karavanke, potem pa prispeli v Slovenijo, kjer pa je še močneje deževalo. Ob 19:00 smo srečno prispeli domov. Za nami pa je zanimiv dan in zelo lepih 6 dni dopusta.

na zajtrk

potem pa smo šli

10:06 - BURGHAUSEN

ogled najdaljšega gradu 1051 m

pogled na Marienberg

pogled na mesto Burghausen in reko Salzach

ogled prve razstave

pogled na kopališče (spodaj so se pri +16 stopinjah in rahlem dežju kopali)

ogled druge razstave

še panorama z vrha strehe

grajska kapela

ogled tretje - fotografske razstave

zapuščamo Burghausen

Tittmoning - in tovornjak pod vrati

Laufen

most med Laufen (Nemčijo) in Oberndorf (Avstrijo)